Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nog meer verwarring..

• Brian

De noemer schizofrenie is in uw leven gekomen ter vergemakkelijking en acceptatie van uw onmogelijke leven. Hier onder valt isolatie, werkeloosheid, bindingloosheid en langzame afbraak van opgedrongen welvaart. Dit alles is een tot in de puntjes toe berekende en geplande misdaad tegen het ons. Psychiatrie is georganiseerde ontkenning van het zijn. De enige remedie tegen psychische stoornissen is het direct negeren van het eigen ego.

• anneke

brian

Ik heb je verhaal wel 3 keer ge;ezen maar snappen doe ik het niet wel dat je je afzet tegen de welvaart en het presteren.

Maar ondanks jou ziekte zit je volgens mij op een hoog iq

groetjes anneke je weet nog wel de moeder van dave van 19 jaar

• Angelica

Ik ben het met Anneke eens: Als je je wat beter voelt ben je denk ik wel Mensa-materiaal (elitair HB clubje, je kan gratis een test doen op hun pagina)

• Sytse Kees

Brian jij bent echt op je achterhoofd gevallen en iets aan overgehouden.

• Brian

Denk je nou echt dat vrijheid van menings uiting iets bijdraagt aan het menselijk welzijn? Pim Fortuijn was een voorgeprogrammeerde agent provocateur. Nederland gaat een cruciale rol spelen in de komende shift naar de weeromstuit. Ik heb de talkshow met Felix Rottenberg bekeken waarin zijn dood werd herdacht. Nederlanders zijn zo makkelijk manipuleerbaar omdat ze aleen maar belangstelling voor hun eigen hachje hebben. Het is heel erg hoe vruchtbaar de akker des doods al is.

• roy

Hoi Brian…

weet jij dat ik over heel veel dingen hetzelde (althans al dat mogelijk is) hetzelfde nadenk als jou..

Er wordt ons gewoon iets aangepraat omdat ze niet weten wat ons mankeeerd.

groetjes roy

• roy

Hoi ert zijn genoeg stilte plekken rond en rondom het web..

maar je kunt ook naar buitenj gaan en een stil plekje opzoeken..

\groetjes RoyBrian schreef:

>

> De noemer schizofrenie is in uw leven gekomen ter

> vergemakkelijking en acceptatie van uw onmogelijke leven.

> Hier onder valt isolatie, werkeloosheid, bindingloosheid en

> langzame afbraak van opgedrongen welvaart. Dit alles is een

> tot in de puntjes toe berekende en geplande misdaad tegen het

> ons. Psychiatrie is georganiseerde ontkenning van het zijn.

> De enige remedie tegen psychische stoornissen is het direct

> negeren van het eigen ego.