Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Naar regen komt storm..

• Brian

Ons wordt mediaal verkondigd dat het beter/leuker/spannender is om alleen te leven, het is ook financieel aantrekkelijker en bespaard rompslomp. Hieruit onstaan geestelijke fricties die een psych-iater/oloog bestempeld als ziektes met de namen depressies, borderlines, psychoses, schizofrenie etc. deze worden onderstreept en versterkt door gecontroleerde distributie en promotie van illegale drugs. Met een enkel klein oordeel ontneemt een zogenaamde vakman (arts), in dit voorbeelde, een twintig jarige de hoop op een normaal en volwaardig leven. En veroordeeld h-em/aar hierbij tot een bestaan afhankelijk van sterk metalen medicijnen. Het doel van deze leugens is het aantal menselijke samenlevens en werkingsverbanden zover mogelijk tot nul te reduceren. Media doet al decennias niets anders dan het demotiveren van iedere aard van menselijk gedrag. Dit was een tergend slepend proces dat nu bijna vervolmaakt is. Een individueel egocentrisch mens reageerd in een crisis situatie namelijk anders dan een mens dat gewend is eerst voor zijn minderbedeelden naasten te zorgen (kinderen of zwakkeren). Nu is dus bijna het moment daar dat deze katalyserende crisi zich kunnen gaan voordoen. Het ondersteunende electronische potentiaal dat deze zal verwekken is present. De initiator van dit geheel bezit een nietsontziende haat tegen onze soort.

• Brian

Misschien kan die zieke beauty.overzicht.nl link weg.

• amable

Als jij dat denkt, dat je beter af bent alleen…een ding hier aan toe te voegen is, dat ik hoop dat je over een paar jaar anders denkt….en dat er naar die storm van je, toch wel een regenboog komt ,-p

• Sytse Kees

*D

• Sytse Kees

Zie je ze al vliegen Brian?

• miranda

brian wacht op de weeromstuit

dan komt er voor hem zonneschijn

hoop voor hem dat het snel gebeurd

zou niet graag zijn gedachtengang willen hebben

gr miranda

• Brian

Ik ben het niet, ik ben medium voor een reeds gestorven heroine verslaafde. Denk je dat ik het fijn vindt om deze zwartgallige toekomstvisioenen te moeten ontvangen?

• Sytse Kees

Jij kunt er ook in voorzien zijn je eigen

gedachte kronkels die jou parten spelen.

• ruba

Maar Brian, je weet toch dat junks 99,99% v.d. tijd liegen? Zal nu ie dood is wel niet veranderd zijn, ik zou m'n hand er iig niet voor in 't vuur willen steken.

• miranda

als ik vragen mag

wat ben jij niet???