Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Naar regen komt storm..

• Brian

Ik ben het niet, ik ben slechts het medium.

• Sytse Kees

Brian schreef:

>

> Ik ben het niet, ik ben slechts het medium.

Dan een doorgedraaid medium.

• miranda

ja ik snap er ook niet veel van

ik vraag gewoon wat ben jij niet (ik ben het niet,ik ben slechts een medium)

toch een simpele vraag

krijg geen antwoord ,gewoon een herhaling uit een eerder geschreven stukje

je schrijft hele moeilijke stukken maar een simpele vraag kan je niet beantwoorden

of ontgaat mij nu iets

groetjes miranda

• Brian

Ik verkondig niet mijn eigen mening. Meningen zijn vluchtig en gevoed door trends en actualiteiten en daarom onbelangrijk. Zo steekt de hele maatschappij in elkaar, probeer maar eens iemand aansprakelijk te stellen als je in de bioscoop een film gezien hebt en je vraagt jezelf bij het verlaten van het theater af wat je nou eigenlijk twee uur lang voor shit bekeken hebt. Reclameposters, kranten, tijdschriften, sitcoms op tv, popconcerten etcetera, niemand snapt er iets van en niemand is aansprakelijk omdat iedereen denkt dat het een eer is om bv. een boek te mogen schrijven dat in 100.000voud gedrukt wordt.

• miranda

????????????????

• Brian

Help-mi-randa, help-help-mi-randa. Help-mi-randa, help-help-mi-randa. Help mi-randa yeah. Were gonna go to surf-city gonna have some fun. WIOO. Go to surf-city gonna have some fun WIOO. Two girls for every boy!