Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goed contact!

• amable

Uit ervaring heb ik meegemaakt dat het heel belangrijk is om toch een heel GOED contact te hebben met je SPVer. Heb aan mijn partner duidelijk het verschil gemerkt, hij heeft toch wel verschillende SPVers gehad….tot en met heden waren er 2 SPV waar hij goed mee overweg kon. Je deelt immers je prive met diegene…

Ik ben op dit onderwerp gekomen omdat, ik meerdere mensen ken die hulp krijgen van SPVer en niet tevreden zijn, en dus gewoon niet meer gaan of stoppen met medicatie,(heeft ook wel te maken met het ziektebeeld) maar het vertrouwen hebben in zo n SPVer is dan toch ook wel heel belangrijk!!! In de meeste gevallen is het van, die vent (SPV) helpt mij niet!!! Aub verbeter mij als het niet zo is!!

• Brian

Niet alleen voor schizofrenen maar ook voor ‘geestelijk gezonden’ is het heel belangrijk een goed kontact met een spver te hebben. Veel zielen moeten echter dwalen zonder een spver. De vorige generatie spvers, stimuleren de ‘next-generation’ te leven zonder de benoeming ervan. Internet en moderne medien wekken de schijn dat hulp bereikbaar is on-demand, velen verkijken zich grondig op deze sociale luchtspiegeling. Veel niet-schizofrenen slikken vrijwillig medicatie waardoor het gemis van de aanwezigheid van een spver chemisch gecompenseerd wordt. Ook een landelijk politiek ideaal als het streven naar volledige werkgelegenheid van de aanwezige beroepsbevolking is een georganiseerd complot tegen de vrijwillige bereidheid en potentiele kunde van de naturelle spver.

• amable

Hey Spacecowboy, jammer hoor….dat je overal zo n negatieve kijk op hebt!!! ps schijnbaar komen die spver van jouw, van een andere planeet…

• Brian

Amabel..?

• Angelica

Ik denk bijna zeker te weten dat dit die gozer is die eerder ook zo vervelend deed en die mij overal gevolgd is, ik ben z'n naam even kwijt maar hij postte hier vroeger ook en heeft hier verschillende waarschuwingen gehad. Hij mag hier eigenlijk niet komen maar ik herken z'n schrijfstijl die vrij speciek is.

• Angelica

Ik heb het opgezocht ik bedoel natuurlijk ‘Tim’.

• YoungSchizo

Je was toch bevriend geraakt met Tim?

• noix

Brian post hier al heel lang en niet zo frequent als tim, tim was idd een lastige jonge.

Brian houdt er alleen wat rare ideen op na, maar doet verder geen vlieg kwaad.

• amable

AMABLE!!! (kan je vinden in een spaans woordenboek) ;-p

• Brian

Nee, die worden hier gekweekt, maar ze zijn nu bijna op en er komen bijna geen nieuwe meer bij. Weggesaneerd met behulp van fiscale maatregelen en de komst van de internetale-computer. Misschien zijn er nog enkele authentieke in jouw omgeving voorhanden, laat het me dan weten ik kan er nog wel enkele gebruiken. D'r zit bij mij een broodkruimel onder de kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. En inderdaad doe ik geen vlieg kwaad, dankjewelnoix dat je angelica in haar paranoide waan, van het rare idee afgeholpen hebt dat timmetje weer onder haar raam digitale steentjes staat te gooien.