Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Is er ook een steekje los aan jou..

• Brian

Laat je geen problemen aan praten! Vraag je leven terug. Geen onbetaalbare vrijheid meer, niet langer!

• anneke

Ik denk het wel brian laat mijn zoon medicijnen slikken en probeer een beetje een leuk leven voor hem te vinden.

Het gaat nu zelfs zo goed dat hij weer naar school wil.

Maar ja er zal wel een steekje bij mij los zitten

Anneke

• Angelica

Ik begrijp echt totaal niet wat hier staat. Ik ben blij dat ik er toch uiteindelijk voor heb gekozen om wat medicijnen te slikken want dan ben ik in ieder geval niet zo verward.

• Brian

Als er geen andere mogelijkheid was, of in een andere setting had ik zelf ook medicijnen geslikt. Het is onbelangrijk wie nu precies die medicijnen neemt. Als het je smaakt moet je het doen. We zijn nu toch over een punt heen dat het toch niet meer goed komt, dus probeer nog maar zo losjes mogelijk het einde mee te maken. Ik ben ook erg blij dat je verwardheid weg is, als je er niet mee uit de voeten kunt. Ik ben al zo lang verward dat ik het vast zou missen als het er niet meer zou zijn. Verwardheid is een logisch gevolg van de verwikkeldheid van het kapotte leven, dat is niet jouw schuld. Niets om je voor te schamen of maskeringsmiddelen voor te nemen. Verwardheid komt voort uit de plicht keuzes te moeten nemen die niet veroorloofbaar blijken als het moment daar is.

• Angelica

Hier ben ik het mee eens.

• anneke

brian je bent een te bijzonder mens om je van het leven te beroven ik heb je vaak aangevallen op dit forum maar ieder is met of zonder ziekte bijzonder

Wij als man van of moeder van wil het beste voor onze dierbaren maar brian ik denk dat jij er alleen voor staat en gaat aub naar de psychiater en neem medicatie.

groetjes anneke moeder van een zoon v an 20 jaar met schizofenie

• Brian

Fijn dat je zo meeleeft, maar ik vindt psychiaters en psychologen enge tiepjes. De mens is een gekke soort en ik heb geen lange dure sessies nodig voor de bevestiging hiervan. De drugs die hij je verschaft als beloning voor het doorstaan ervan smaken mij persoonlijk niet. Kben van mening dat de geest vluchtig moet zijn als gas en niet vast als metaal. Niemand is bijzonder en ik al helemaal niet. Iedereen staat er alleen voor en iedereen wordt opdezelfde manier genept. De weeromstuit blijft niemand bespaard, rijk of arm, man of vrouw, gek of goed.