Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voor Angelica

• Martijn

Hoi Angelica ,

Ik was hier gisteren sinds maanden . Toen las ik het vandaar mijn reaktie.

Ik vind niet dat ik je heb uitgekafferd op het pandoraforum . Uitgekafferd is het verkeerde woord , vind ik.

Ik was wel duidelijk , ik gaf mijn grenzen aan.

Jij hebt mij dan ook “uitgekafferd”…..

Nee ik heb je niet bedreigd. Ik hou niet van geweld !

Ik schreef je nogal hyper allerlei dingen over mijn vorige werk.

Ik denk dat jij sommige dingen op jezelf heb betrokken .

Misschien heeft een ander misbruik gemaakt van de situatie door jouw ook te mailen.

Daarom bleef ik maar door zeuren over de Recherche . Als je naar de Recherche was geweest hadden ze in 1 blik kunnen zien dat ik jou niet bedreigd hebt !

Dat zien ze metteen op/in de computers.

Ik schreef het al : ik ben geen rat. Ik hou wel van dieren . Je begrijpt wel wat ik bedoel. Ik ben eerlijk en oprecht . Ik hou niet van spelletjes.

Ik ben juist een goeie jongen vinden mensen .

Met jouw ging het toen , niet goed . Met mij ook niet .

Maar als ik nou zou terug lezen hoe ons kontakt hier is gestart dan vind ik dat : bijzonder , leerzaam en mooi . Dat is geweest .

Met mij gaat het redelijk goed . Ik ben rustig . Medicatievrij door rust.

Als de spanning oploopt mag ik een klassiek AP halen zonodig . Maar ik probeer dit uit te stellen.

Als ik hier nog mag komen dan kan je op me reageren . Als je dat niet wilt respekteer ik dat ook !

Ik hoop dat het met jouw de goede kant op gaat . Ik hoop dat jij je gelukkig voelt en dat jij je goed voelt . Dat meen ik echt !

Ik kan vergeven. Laten we geen ruzie maken er is al ruzie genoeg in de wereld .

Slaap zacht en doe rustig aan .

liefs van je weet wel . NU ben ik het wel !!!

Martijn.

• Martijn

Hoi ,

Ik probeer het ook zonder psychofarmaca . Ik ben niet tegen medicijnen maar ik ben ook niet voor psychofarmaca . Ik vind dat de GGZ anders mag met : veel creatieve therapie , sport , gesprekken , langere opnames , meer groen , meer Respekt . Gewoon goede gesprekken , niet dat korte gedoe.

Ik ben wel blij dat ze er zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar risperdal , zyprexa en haldol .

Maar door Rust creativiteit en sport kom ik ook verder . Ook gesprekken helpen me goed.

Kijk de nadruk ligt in de GGZ helaas op psychofarmaca omdat alles wordt gebonust en gemotiveerd door de grote Farma-machten , waar Brian tegen is.

Ik ben ook tegen Farma-machten. Ik ben voor Hulpverleners die echt luisteren en niet leven volgens allerlei vakjes en onzin.

Gewoon een psycholoog of een Spv-er die 1 uur naar je luistert. Dat doet toch goed ?

Ik begrijp Brian daarin heel goed. Ik heb ook veel respekt voor Brian dat hij zonder psychofarmaca is .

Brian je zou best wel eens wat kunnen schrijven . Soms zit er ook nog humor in met af en toe een loeiharde kern van waarheid.

Brian ik hoop echt dat je zonder kan. Waarschijnlijk weet jij precies wat goed voor jouw is .

Ben je als het ware je iegen behandelaar , om het zo even te noemen .

Brian waarschijnlijk is creativiteit jouw middel om rust te vinden .

Brian je schreef dingen over psychofarmaca en daardoor ben ik daarover na gaan denken .

Bedankt.

Ik heb het beste met iedereen voor ! Ik ben oprecht en hou niet van spelletjes .

Ik heet nu Martijn en ik hoop dat ik hier soms mag komen.

groetjes Martijn .

Om weer miscommunicatie te voorkomen : ik was Tim en nu heet ik Martijn .

• Brian

Ik ben voor het direct halveren van de beroepsbevolking. Deze nieuwe ‘baanlozen’ worden dan spver voor dat gedeelte dat werkt en krijgen kost en inwoning als ruil voor de verleende zorg. Gaat de zorg zo diep dat er liefde bij komt kijken is het OK dat het samenwerkingsverband, ‘huwelijk’ wordt gedoopt. Hallelujah.

• ruba

AMEN!

• Angelica

Praise the lord! ;)

• Martijn

Brian ,

Jij hebt je hart liggen bij Spv'ers ? Sociaal psychiatrisch verpleegkundigen.

Dat zijn ervaren B'ers die lijken op een Maatschappelijk werker.

Prachtig vak.

Zijn dat jouw ridders en redders Brian ?

Tijdens een opname zat ik eens onder de medicijnen duf een blaadje te lezen in een zithoekje.

Mijn redder is een mooie zachtaardige verpleegster die even vlak langs me kwam lopen . Toen voelde ik een fijne zachte energie langs me waaien vol met liefde dat mijn dopamineniveau deed stijgen .

En ik mijn bedje lekker in kroop tijdens een opname.

Toen genoot ik nog even na van haar liefdesenergie en werd er slaperig van.

Toen Zyprexa en hop , slapen.

De dag erna was er koffie !!

Jij wilt weer de oude psychiatrie ? Niet TE oud want die tijd was niet goed.

Maar de jaren 70 ? Klopt dat Brian ? Jaren 60 70 waren geloof ik vol met liefde voor het vak.

Liefde voor het vak. Daar zeg je me wat .

Ik denk dat sommigen het wel hebben .

Martijn

• Brian

Het leven gaat het gemakkelijkst als er geen tijdbesef heerst. Dit betekend geen belasting van het verleden en geen zorgen over de toekomst. Dat laatste is voor iedereen present vanwege manipulatieve inflationaire financiele politiek, waardoor je steeds minder kan doen met steeds meer geld. Het eerste is ook op iedereen van toepassing door de overaanwezigheid van opdringerige media die je constant confronteren met onbelangrijke feiten (fotos, beeld en geluid) van toen en auteurswetten die je belemmeren in je scheppende vrijheden. Nieuws en actualiteiten dus ook meegerekend. Dit maakt dat de meeste mensen zich anno nu in een spiritueel vacuum bevinden.

• Martijn

Tijd is verzonnen en bedacht door de mens om structuur aan te brengen.

Tijd = denken.

Denken geeft vaak onrust en onzekerheid.

verleden en spanningen Loslaten geeft Rust

de weg van de minste weerstand

maar wel met het rustigste en mooiste uitzicht !

Tijd en afstand zijn de grenzen en structuren waar de mens zich aan vasthoudt.

Doet hij of zij dat niet dan kan het chaotisch worden.

de middenweg vind ik het beste

Het Nu is ook okee Brian

proberen aandachtig in het Nu zijn .

Ook al drink je aandachtig je kopje thee of koffie rustig op.

Dat is goed

Slaap lekker ,

morgen weer koffie .

Tijd loslaten en verleden loslaten geeft Rust en een Flow of relaxt gevoel.

• Martijn

gewoon aandachtig koffie drinken

hoor je de vogels ?

hoor je de regen

ruik je het groen

voel je het zonnetje vandaag opkomen

hoe smaakt de koffie ?

ga zitten en drink je koffie lekker op

zit je rustig ?

goed zo

Voor psychiatrische mensen om het zo maar te zeggen . Vind ik , aandachtig in het Nu proberen te zijn en te doen goed voor Rust.

Rust is voor “ons” heel belangrijk.

Dat kan je bereiken met eenvoudige middelen zoals een kopje thee

Slaap zacht

en mooie dag morgen

• Brian

Hee..bedankt!

Ook het beste.