Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik voel me ook niet zo goed

• Martijn

Hoi ,

Ik voel me somber .

Ik voel me leeg en slaap slecht en pas laat , en wordt wakker om 12.00 , dan ben ik niet blij als ik wakker wordt.

Ze zijn met mij nog bezig met diagnosticeren

Ik vind het niet leuk die somberheid . Ik wil verder in mijn leven maar dit soort dingen , somberheid , zorgen ervoor dat ik niet verder kom .

Groetjes Martijn , eerst heette ik Tim.

• Angelica

Hoi Martijn/Tim,

Ik vind het heel erg voor je dat je je zo slecht voelt. Ik denk zelf echt dat je Manisch depressief bent of iets wat er heel erg op lijkt dan heb je ook eerst een tijd dat je denkt dat je je fantastisch voelt en daarna word je opeens depressief. Ik blijk ook Manisch depressief te zijn dat weet ik pas heel kort. Maak je hier niet te erg zorgen om, als je dit hebt: Hier bestaan echt goeie medicijnen tegen.

• Martijn

Hoi Angelica ,

Wat lief dat je reageert !

Misschien heb je gelijk en ben ik Bipolair.

Ik voel me somber , uitzichtloos etc.

Ik wil maar alleen zijn en onderneem niets.

Ik hoop dat dit gevoel snel weggaat .

groetjes “Martijn” .

• Brian

H. tim en martijn. Het is een misverstand te denken dat je niet verder komt omdat je somber bent. Je bent somber omdat je niet verder komt. In een normale mensvriendelijke samenleving kom je verder omdat er geen vertragende en afremmende krachten bestaan zoals hier bij ons. Zodra je dit beseft, ben je alweer een stuk verder gekomen. Jij laat je diagnosticeren omdat het normaal is hier om te geloven dat alles in het leven op persoonlijke motivatie en wil berust. Dit is een leugen. Deze negatieve krachten waaronder jij lijdt zijn zorgvuldig gedesigned onder een totalitair te noemen stempel. Iedere psychologische diagnose leidt tot bevestiging en amplificatie van het eigen gewenste geestelijke storingsbeeld. Want: een tevreden mens heeft niet te behoefte aan het onder de loupe leggen van het eigen gedrag. Het is zelfs mogelijk zo gek als een schoenzool te zijn en toch maatschappelijk gewaardeerd en geestelijk op waarde geschat te worden, financieel onafhankelijk te zijn en populair en alles waarvan jij denkt dat dat erbij hoort om niet somber te zijn. Deze leer van het besef moet jou eigenlijk in relatief korte tijd van je somberheid af kunnen helpen. Bzw. het besef dat je niet verder MAG komen. Als dank daarvoor krijg jij na de weeromstuit onbeperkte toegang tot alle menselijke vrijheden die je zolang hebt moeten missen in je somberheid. Veel plezier.

• Martijn

Dank je voor je betrokken reaktie.

Ik geloof wel dat wilskracht je verder kan brengen in het leven. Wilskracht kan heel sterk zijn en veel doen .

Die afremmende krachten , je bedoelt bureaucratie en afhankelijk zijn van het faxje voor je medicatie etc? Ja daar heb ik ook mee te maken ja .

Dat is inderdaad zielig en tegen creativiteit en alle natuur in.

Jij wil dat alles wat losser is.

Ja dat zou ik ook willen. Maar alles is zo supergestructureerd , ook ikke ikke ikke , en zo geregeld dat wil je niet weten. Bijvoorbeeld hoe instellingen worden gebonust .

Ondanks deze afremmende machten wil ik toch verder . En het besef ervan over die machten heb ik Brian .

Na de weersomstuit………

Bedoel je na een grote verandering ?

Brian , ik ben een man van eenvoud . Ik hoef niets in te halen .

Huisje , boompje , beestje is goed voor mij.

Trouwens ik heet nu Martijn . Tim “mag” niet meer…..

Dank je brian.