Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

morgen ben ik een leeuw

• ruba

Angelica plaatste hier laatst het berichtje over genezen van schizofrenie nav een artikel over de Noorse lauveng. Wat een discussie dat uitlokte.

Naja ben haar boek (Morgen ben ik een leeuw) aan het lezen. Zal nog wel even duren voor ik het boek uit heb, zet tot denken aan!!! Het is niet alleen haar autobiografische verhaal, nouja, eigenlijk ook wel want de overpeinzingen van de psycholoog die ze nu is, zijn natuurlijk ook autobiografisch. Erg intrigerend tot nu toe. Kan wel doorgaan met waarom ik vind dat je het moet lezen, maar goed, that's up to you, ik denk dat het een uiters waardevol boek is, een boek van hoop, een boek van inzichten, zeer leerzaam en niet alleen voor DE schizofreen.

Straks mag ik weer van mezelf een stukje lezen, zodat alles goed wordt opgenomen en doordacht, zwaar werk, maar ik kijk er naar uit :-)

• Martijn

Hoi Ruba ,

Dat waren geen discussies hoor , lees zelf maar terug hier .

Wat fijn dat jij je wel kan concentreren tot lezen van zulke mooie boeken .

Ik kan nog net een blad lezen zoals psychologie-magazine .

Vertel maar jouw beleving hier , nadat je het boek hebt gelezen , als jij dat zelf wil !

liefs Martijn

• ruba

Nou, voor jou heb ik de berichten op Angies bericht Schizofrenie valt te genezen van 6-4 opnieuw gelezen en sorrie, voor mij valt dat onder discussie. Naja, normaliter wordt er in een discussie beargumenteerd en dat ontbrak in sommige berichten (“wat een onzin”, zou zeggen lees het hele boek eens Noix).

En nee, dat wil ik niet meer Martijn. Prijs je gelukig dat je psychologie-magazine nog kunt lezen, op de leponex kreeg ik een Donald Duck verhaal nog niet uit.

Ja, ik ben CHAGARIJNIG mag ik ook eens, nodig ieder uit om terug te chagarijnen, daar leent het weer zich prima voor en dan is er weer ruimte voor zon :-)

• Martijn

Je hoeft niets Ruba .

Jij bepaald wat jij schrijft . Klaar.

En na regen komt de zon .

Laten “we” het simpel houden .

Dat is ware wijsheid.

Succes met het lezen van jouw boek .

Liefs van Martijn.

• Angelica

Ik kan op dit moment ook niet goed lezen en ik wil zo graag. Ik hou erg van lezen. Ik heb gisteravond met moeite 20 pagina's gelezen en wil nog even dat boekje wat ik hier heb liggen (het is erg dun) uitlezen. Ik ga het toch proberen.

Morgen ben ik een leeuw wil ik ooit ook lezen zoals je weet.

• Martijn

Ik kan me ook niet concentreren . Ik ben ook niet zo'n lezer .

Ik lees wel makkelijk de Psychologie-magazine en Aware , dat soort bladen.

Ik weet er zijn mensen die de story nog geeneens kunnen lezen .

Da's vervelend als je graag wil lezen.