Hallo
het wachtwoord van de chat van anoiksis is: besloten
voor degene die nie tkunnen bellen om het wachtwoord te vragen LoL
http://www.anoiksis.nl/
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMoet zeggen, ik heb er ook wel willen typen indertijd toen ik diep zat en dat nog als enige hulp zag (telefoonlijnen zijn te moeilijk en bij psychiater zou ik direct opgenomen worden)
Ik had toen geen code of goeie site's en ben niet verder geraakt. Maar ik begrijp het wel heel goed, moest ik daar nu weer typen in een slechte periode dan wil ik geen pottekijkers die mijn verhaal gaan gebruiken voor iets maar mensen die er echt iets mee te maken hebben. Maar waar trek je de grens ergens. Ik vind de stap nogal groot omdat ik dingen minimaliseer en denk dat ik geen recht heb op zoiets. Ik vind dat er zowiezo nog een site moet komen met chat die iets toegangelijker is voor zo'n mensen want daar moet je echt al je diagnose hebben dacht ik.
www.schizforum.nl forum van en door mensen met schizofrenie, registratie verplicht, maar je hoeft niet te bellen oid hele lieve fantastische mensen
Ypsilon heeft ok een e-mailgroep voor hun “zieke familieleden”, maar daar moet je heel uitgebreid registreren (naam, adres, ed), gaat mij te ver
Jammer dat de moderator niet reageert.
Wel dat is dus een groot probleem, ik heb zowiezo al last van verschillende dingen (idee dat er camera's hangen en dat ze me opzoeken of contact gaan leggen met mensen die ik ken) Als je dan nog eens je naam en adres moet geven dan maak je het hen heel erg gemakkelijk om contact te nemen.
Ik ben ooit wel een groep begonnen waar ook een forum is over schizofrenie maar het is daar enorm stil dus daar heb ik ook niets aan :p
Het is ook moeilijk als je net in een bui zit, sommige mensen kunnen daar beter mee omgaan maar anderen begrijpen er niets van.
Ik heb heel wat mensen afgeduwd omdat ze niet kunnen omgaan met die ‘episodes’. Ik vraag me af hoe het dan op zo'n forum of sites eraan toegaat want hier je soms ook, neem je pillen ofzo :p
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?