Hallo!
Ik ben nieuw hier omdat ik de meeste zaken zelf op kon lossen voor mn schizofrene schoonmoeder.
Dit kost een hoop energie fantasie etc maar dat was nooit een probleem.
Ik ben hier omdat ik hulp zoek bij het volgende: Zoals ik al zei is mijn schoonmoeder scizofreen geeft op zich niks ware het niet dat er nu weer eens een rotzak van een vent misbruik wil maken van haar.
Mijn schoonmoeder is wat je noemt een randgeval. ze is net niet ziek genoeg voor de instanties. Ok ze krijgt begeleiding van het Riagg maar verstandig wonen kan ze niet!
Dit uit zich door steeds haar huis leeg te ruimen en bij het grofvuil te zetten en rondweg dome dingen te doen.
Alles was te sturen tot nu toe.
Echter nu heeft ze in haar zelfstandige woning een verloofde! opgenomen en die gast zichzelf in laten schrijven op haar adres ook is het zo dat ze gdv al mijn schoonmoeders bankrekening delen!
We zijn er nog niet het gaat om een knul van 29 jaar die iets jonger is dan mijn vrouw…
Nee we zijn er nog niet in het zeer verwaarloosde huisje van mijn schoonmoeder is deze pipo aan het inrichten geslagen met zijn spullen en als klap op de vuurpijl is deze jongen ook nog eens een Roemeen die twee maanden in nederland is en oja ze hebben trouwplannen….!?
Wat kan ik in Godsnaam doen? Ik weet het echt niet meer….
P.S. Nee dit is geen legitieme liefde mijn schoonmoeder is 54 jaar heeft nog drie tanden stinkt, en mijn nieuwe schoonvader is 4 jaar jonger dan ik ben ziet er goed uit spreekt Latijn komt van de uni en is een Roemeen die mijn schoonmoeder misbruikt. Ik ben kwaad!
Lieve mensen sorry voor dit wat chaotische bericht maar ik ben kwaad erg kwaad ik zit op het randje deze klootzak met harde hand te verwijderen!!!