Hi,
ik weet niet of ik hier goed zit. ik weet alleen dat ik teneinde raad. Mijn man lijdt aan ADHD en schizofrenie. Wij zijn op 21dec 2005 getrouwd, was helemaal niks te zien aan hem, totdat ik de ring om mijn vinger kreeg. Toem begon pas alle ellende. Ik werd voor alles en alles uitgemaakt en ging zogezegde continu vreemd, zelfs als ik even naar de winkel was dan was ik met een andere vent. Hij zag en ziet nog steeds dingen die er niet zijn. Acht maanden gelden heeft ie zelfs zelfmoord geprobeerd te plegen. Ik heb de laatste anderhalve jaar in een ware hel geleefd samen met mijn negen jarige zoon. Ik heb het niet gered, wij zijn weggegaan bij hem, maar nu is de ellende nog veel erger geworden. Hij denkt nog steeds dat we terug komen al heb ik zeker wel dertig keer gezegd dat dat niet zal gebeuren, ik moet aan mijn kind en mijzelf denken. Hil moet hulp hebben maar wil niks accepteren, zegt gewoon “ik ben niet ziek”' Ik kan niet van deze man schieden, daar hij alles tegenhoudt, wie heeft er raad voor mij. Ik wil verder proberen te gaan met mijn zoon.
Skydancer