Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ergeren

• Silent D

Ik neem nu al 2 weken risperdal. Sommige dingen lijken beter maar andere dingen lijken slechter dan weer. Moet ik nu gewoon gaan verhogen of nog antidepressiva bijnemen (alhoewel ik nu pijnscheuten krijg en besef dat het misschien ook de pms is). Ik erger me aan vele dingen. Ik kan niets meer van dierenleed zien, ga dan flippen. Ik wil zoveel doen maar kan niets doen ertegen, voel me machteloos, boos, alles..

Zit momenteel ook weer diep in mijn eetstoornis. Nu ik terug aan de pms denk lijkt het iets draagbaarder maar soms ben ik zo bang dat ik alles verlies. Gisteren zat ik weer op de rand, voelde zoveel. Ik weet dat hier gezegd is om internet en radio en tv wat minder te laten maar ik kan het niet want dan ben ik volledig afgesloten en ga ik nog dieper. Radio kan ik niet luisteren, te druk. Maar internet is enorm belangerijk maar ik merk dat ik meer en meer dingen moet laten momenteel want op elke forum staat wel slechte topics waar ik niet goed mee omkan. Op tv zie ik ook maar constant dingen die teveel triggeren. Ik heb het ooit al meer gelaten maar dan lijk ik direct depressief voor mijn thuisomgeving omdat ik dan bijna mijn kamer niet uitkom. Waarom zou ik ook moeten als er niets buiten is. pfff het is allemaal moeilijk. Ik wilde geen medicatie meer nemen maar er moet ook een grens zijn en die raak ik nu genoeg. Ik merk dat het weer te erg aan het worden is en ik wil niet weer in opname raken.

Naar psy durf ik niet echt bellen maar ik zal wel moeten. Ik kan toch niet zomaar andere medicatie erbij gaan nemen. Misschien moet ik gewoon de risperdal verhogen…..

En ik haat het dat ik hier zo tussenin zit. Ik zou liever op een gesloten forum kunnen praten en wat meer contact hebben met lotgenoten zodat ik beetje weet waar ik moet op letten. Dit is hier gewoon voor iedereen zichtbaar en daarom plaats ik vele teksten ook niet meer. Dit is ook al teveel en je kan dan nog je eigen berichten niet wissen ofzo…

• mpol

Heb je al geprobeerd of je bij schizforum terecht kunt? Ik denk dat je daar wel wat op je plaats bent. Ik wil als je dat wilt ook wel een berichtje naar de beheerder ervan sturen met het verzoek je toe te laten, mocht dat misgaan of misgegaan zijn. Dat gaat vast wel goed komen.

Groeten,

Marcel

• Brian

Heb je geen zin om iets te gaan doen met jou ellende? Er bestaan miljoenen zoals jij maar bij de meeste leeft de illusie dat sociaal isolement de persoonlijke wraak is op onvrijheden zoals het ooit zogenaamd niet aan de orde van de dag geweest zijnde vrijheid van meningsuiting. Voor deze bevolkingsgroeperingen is eigenlijk de radio en de televisie bedoeld net zoals een steeds breder wordend assortiment van vieze boekjes voor iedere leeftijd. Als je ziek bent laat je je dus makkelijk verkeerd bewegen leren als je de verkeerde anderen uitzoukt. Zolang jij dit begrijpt ben je dus allesbehalve ziek. Als je bereid bent het besef te verbreden kan ik voorstelllen een videodocumentaire van het uit de doeken gedanene te maken en symbool te kunnen gaan staan voor het einde van de betaalbare vrijheid.

• mpol

Als je op het gesloten forum van schizforum wilt dan kan dat. Ik heb dat overlegd met de beheerder ervan, en hij vindt het goed dat je je daar aanmeldt. Zie maar of je dat prettig vindt.

Groeten,

Marcel

• Silent D

bedankt Marcel