Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Blijven wie we waren

• Brian

Net zoals het lichaam is ook de ziel onderhevig aan mediale terreur van opgedrongen perfectheid. Ik heb begrepen dat er op de televisie zoiets bestaat als bepekt houdbaar een stroming voor deugdelijke meisjes die vinden dat het voorbeeld voor de vrouw van nu, kompleet onevenaarbaar en kapot is. Hierdoor schijnt het dat meisjes cosmetische correcties toepassen waardoor de lichaamsdelen meer aan de heersende modes voldoen. Omdat voorde ziel hetzelfde geld; vanwege het misvormde geestelijke perfectheidsideaal nemen mensen maskeringsmedicatie, is het geheel alleenmaar welkom te begroeten en toe tejuichen. Ik probeer al twee weekenden in kontact te komen met myrthe maar het wil nog niet lukken. Volgens mij kun je alleen iets in de samenleving aan de kaak stellen door het niet tegen te gaan maar door het versterkt of versneld weer te gaan geven. Bij protest tegen de verslavendheid van het roken moet je dan niet zeggen, bah wat vies roken, maar juist extra veel meer roken en ughe ughe bij het lieverdje van de tabaksindustrie. In nederland moeten dus snel meer breezer wedstrijdjes komen. Denken jullie ook?

• Silent D

Als je het hebt over die reportage. Ik heb ze gezien en dan moet ik ongeveer ……. met hoe de mensen bezig zijn en niet beseffen. En als je zo niet bent ben je minder. En dan vragen ze af waarom iedereen ziek word. Ik word ziek als ik dat zie en wil me alleen maar nog meer afzetten. Aan de ene kant kan ik niet meedoen en vind ik mezelf lelijk en aan de andere kant ben ik blij dat ik niet meedoe aan al die dingen. Als we al geen rimpel meer mogen hebben. Ik ben 26 en maak me al zorgen omdat ik merk dat mijn lijnen sterker worden in mijn gezicht en als ik de media moet geloven moet ik nog depressiever zijn omdat dat niet past bij iemand van mijn leeftijd. Heel mijn lijf past niet in dat beeld. Wij zijn stom omdat wij niet meedoen en vasthangen in dat zogezegde femenisme of hoe je dat ook noemt terwijl degene die zich zo toetakelen waarschijnlijk al breindood zijn door al de botox enzo. Ze kunnen alleens niet lachen of hun gezicht kraakt… heeeeeeel mooi… NOT