Net zoals het lichaam is ook de ziel onderhevig aan mediale terreur van opgedrongen perfectheid. Ik heb begrepen dat er op de televisie zoiets bestaat als bepekt houdbaar een stroming voor deugdelijke meisjes die vinden dat het voorbeeld voor de vrouw van nu, kompleet onevenaarbaar en kapot is. Hierdoor schijnt het dat meisjes cosmetische correcties toepassen waardoor de lichaamsdelen meer aan de heersende modes voldoen. Omdat voorde ziel hetzelfde geld; vanwege het misvormde geestelijke perfectheidsideaal nemen mensen maskeringsmedicatie, is het geheel alleenmaar welkom te begroeten en toe tejuichen. Ik probeer al twee weekenden in kontact te komen met myrthe maar het wil nog niet lukken. Volgens mij kun je alleen iets in de samenleving aan de kaak stellen door het niet tegen te gaan maar door het versterkt of versneld weer te gaan geven. Bij protest tegen de verslavendheid van het roken moet je dan niet zeggen, bah wat vies roken, maar juist extra veel meer roken en ughe ughe bij het lieverdje van de tabaksindustrie. In nederland moeten dus snel meer breezer wedstrijdjes komen. Denken jullie ook?