Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Werk vinden op het Internet. Thuiswerk

• Rudy

Als je met je inbox (Spam heet dit) gaat terugschrijven dan krijg je contacten die je op een gegeven moment werk kunnen aanbieden. Dit als je over werk gaat schrijven. Ik zelf krijg nu al honderden emails per maand.

Blijf terug schrijven en bewaar de baan aanbiedingen.

• Edwin

Ik hoef jouw toch niet te vertellen dat op het inpak en sorteerwerk de rest oplichterij is van thuiswerk, ook zelf ondervonden.

Gr.Ramon

• Angelica

Enquetes invullen is ook geen oplichting, ik doe dit zelf al een hele tijd en krijg iedere zoveel tijd een stapeltje bonnen toegestuurd het is vrij arbeidsintensief maar niet erg moeilijk of zwaar. Ben het voor de rest niet eens dat je overal op terug moet schrijven, je kan beter gericht zoeken op goeie sites en die bestaan echt als je eventjes zoekt tenminste.

Gewoon thuiswerk zocht ik ook al langer maar dan administratief nou nog steeds niets gevonden maar wel veel gezocht. Ben ook bang dat ik gedeeltelijk goedgekeurd ga worden als ik teveel thuiswerk doe.

• Rudy

Ik hoorde toen via telefoon :

Papiertje inleveren als je geld verdient.

Dus :

Uren

Inkomen

Dag

Informatie over jezelf en dat werk deel :