Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mijn naamt klinkt als politie.

• Rudy

Hoi Ik ben Rudy van Etten. Mijn voornaam klinkt soms als Politie.

Mensen kunnen mij als een politie agent zien. Soms zelfs als een Balkenende. Zo ga ik nu door het leven.

Klinkt als.

• Rudy

Politie in het engels betekent ook polite (vriendeliijk) en of please en of see (alstublieft zie)

• Rudy

Politie kan ook klinken als (O discipline). Discipline betekent zo ongeveer dat je luisterd naar anderen die je willen bewegen als zij dat op de juiste manier doen.

“Ga rechtop staan en blijf stil staan.” Dit is een zin die je kan zien als een disciplinerende zin. Er is trouwens een te kort aan discipline op internet.

• Rudy

Rudy van Etten klinkt soms als; balkenetten. Vandaar.

• Angelica

Rudy je naam klinkt niet als politie en ook niet als Balkenende ik zie geen enkele vergelijking, als je een behandelaar hebt zou ik daar even contact mee opnemen want het lijkt erop dat je psychotisch bent of aan het worden bent.

• roy

Hey rudy,

Ik ook kan je heel moeilijk volgen. Ik zou het advies van angelica volgen.

groetjes roy

• Edwin

haha volgens mij neemt hij ons in het ootje :D

• Carin

als iemand dit al kan volgen is dat knap te noemen,

mijn naam klinkt als slimmerik :P

• Marjo

Rudy,

Zeer herkenbaar, mijn advies: volg het advies vn edwin op. Erkenning of ontkenning kan je weer een stukje verder helpen!

• Rudy

Biertje? Ik zie o pi? sshht! Stiwl bljven.