Ik ben na een jarenlange, individuele psychotherapie in Italië kompleet van mijn paranoide schizofrenie genezen en zal daarover dit jaar ook nog mijn autobiografische verhaal publiceren. Ik neem sinds half 2002 totaal geen psychofarmaca meer in ook.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumshttp://uk.youtube.com/watch?v=BLNbvd7vvWY
Laat liever je autobiografische psychotische herinneringen vergaan door de knarsende tanden des tijds dan ze publiek te maken. Het is niets bijzonders. Slechts interessant voor die die er (nog) niet mee te maken hadden. Gekheid en manie is altijd leuk en amusant voor een buitenstaander. Net zoals een zielige junkie met een electronische versterker. Een psychose is als de verkeerde muziek in de jukebox van het brein. Nieuw kwartje erin en iets anders proberen.
Hai Lia,
Toevallig stuit ik op dit forum door via google “schizofrenie genezen” te zoeken. Mijn zus heeft al jaren schizofrenie. Zij heeft veel te lijden van de antipsychotica, haldol en semap, die ze als depot krijgt toegediend. Ook ik ben benieuwd naar de therapie die je gevolgd hebt, en hoop dat je er meer over wilt vertellen. Hopelijk ook op dit forum.
Groet,
Saskia
Hallo, Saskia,
jammer genoeg heb ik ECHT géén tijd voor forumcontacten. Ik ben al té veel bezet met mijn italiaanstalige en nederlandstalige verhaal, conctacten rondom in de wereld met GGZ-mensen in Noord-Amerika, Denemarken, Duitsland en elders, mijn eigen gezin, mijn hobbies en ook hulp aan andere mensen hier binnen de GGZ in Italië.
Je zult enkel op de uitgave van mijn boek kunnen wachten, dat onder mijn naam zal worden uitgegeven binnen eind 2008.
Ik kan het niet allemaal aan: òòk tijd besteden aan forums met vragen beantwoorden, jammer genoeg…..kan niet.
groeten , Lia.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?