Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Genezen van schizofrenie!

• Brian

Is er iemand geinteresseerd in genezing van schizofrenie of is het leven als gediagnosticeerd schizofreen onder het oog van belangstellende hulpverleners aangenamer? Ik denk dat ik instaat ben schizofrenetische kenmerken uit psyches te verwijderen, als deze wens bestaat. Heb al verschillende overheidinstanties benaderd met mijn voorstellen en de behandelingsmethode kan ik nu gedeeltelijk door de staat laten financieren als ik voldoende belangstellenden hiervoor gevonden heb. De nederlandse staat is werkelijk zo schizofreen als een stuk golfkarton. Dit is dus werkelijk een buitenkansje! Kan zelf ook bijna niet geloven hoe simple dit ging. Je mag ook meedoen als je niet schizofreen bent maar genoeg hebt van dagelijksheid die beslist ooit schizofreen zullen maken zoals, mediaterreur, financiele afbraakprogrammas, geprogrammeerde inflatie, slechte drugs, lege portemonnaies, kutweer.

• YoungSchizo

Dus jij kan iemand genezen wat men al 100 jaar niet kan? en misschien de komende 100 jaar nog niet! Als ik jou berichten altijd lees lijkt het mij eerder dat je een sekte aan het oprichten bent. Kan me niet voorstellen dat de overheid daar geld in steekt.. Lekker hard, misschien eens tijd om naar de psychiater te stappen Brain?

• Brian

Jouw samenleving is niets meer dan een saaie digitale sekte die je je eigen sociale isolatie laat creeren onder de leugen van een onbetaalbare en nooit bereikbare vrijheid. Om de volgende verrassingen maar even vooruit te zijn: binnenkort klagen jouw zogenaamde kunstenaars over het gemis van inkomsten door het bestaan van internet platformen als utube, dan komt er dus betalingssysteem waardoor je moet schuiven om een filmpje te kunnen bekijken en jaja dan is iedereen ineens ‘kunstenaar’. Dan wordt je dus rijk met het verkrachtingsfilmje van je buurmeisje. Als je dit zon leuk vooruitzicht vindt, dan veel plezier met je ritalientjes en psychiater. Binnen een overzichtelijke periode van vier jaar zal de nasa dan bekennen dat de maanlanding gefaked was en zal het koningshuis afscheid nemen van de nederigelanden. Mag je dus blij zijn dan er nu nog een overheid is om op te lichten.

• Edwin

haha brian vind het leuk de gek mee te steken met ons, omdat hij vind dat schizofrenie niet bestaat en wij te dom en te naief zijn om het te zien. tenminste zo komt het mij over. maar brian, ik heb ff aaron neville zitten luisteren en dat is echt een klapper..heb je nog meer van dat soort herrie, ik weet zo gauw niet waar ik moet zoeken! alvast bedankt.

• Brian

Heb je nog een kwartje?

• Edwin

wel twee ook!