Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vrouwen, hormonen, schizofrenie

• ruba

http://www.schizofrenieplein.nl/hulp/nieuws/schzb2008/200803280.htm

Leuk, maaruh, de bijwerkingen van het dan jarenlange gebruik van hormoonpleisters, zijn alom bekend.

Psychiaters lijken wel zo graag te willen scoren met succes dat ernstige bijwerkingen (zoals ook diabetes) maar een futiliteit lijken.

Ik heb daar toch moeite mee.

gr. ruba

• Brian

Kort daarna kwam ze erachter dat je met twee pleisters op je ogen niet meer auto kunt rijden.

• ruba

En daarvoor wist ze al dat je zonder rijbewijs geen auto kunt rijden.

• &&&

ja als je ergens blind voor wilt zijn, dan kan dat. de psychiater zal de laatste zijn om het af te raden.

er gaat grof geld om in zulke farmaceutische industrien, daar vaart ook de psychiater wel bij.

maar meestal wil die daar zelf ook nog eens blind voor zijn en bezweert bij hoog en bij laag, dat de voorgeschreven middelen werkelijk heilzaam zijn.

goed van jou ruba, dat je er moeite mee hebt.

en voor brian is het zo te lezen al oud nieuws. die is er al zo van doordrongen dat hij er alleen nog een soort van ludieke grapjes over kan maken. of zit ik er nu naast?

• ruba

Voor mij ook oud nieuws &&&, maar ik hou van nuances, te rustig op het anti-psychiatrie-prikbord, dat je hier je woorden kwijt moet?