Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nek kraak walki talki

• Rudy

Heeft iemand dit ook gehad? Dat als je nek kraakt je een geluiden hoort die als stemmen te horen zijn? Wat doe je eraan? Hoe herinner je dat dat daar door komt?

Heeft iemand een url hiervoor binnen handbereik? (Ik heb op het moment last van de nek draai.)

• Brian

Goh..als ik jou was zou ik maar snel hulp gaan zoeken. Het lijkt wel alsofje schizofreen bent! D'r is fast wel een riagg bij je in de buurt, voor een potje recept drugs.

• Brian

Als je nu eens je hoofd in de magnetron doet en de achterkant van een vork prikt op de plaats waar het haakje van het deurtje normaal gesproken klik zegt, stopt, dan moet vijf minuten voldoende zijn. Als heel nederland trouwens een op deze manier geprefabriceerde magnetron zonder deur in de dakgoot zet en deze synchroon lopen laat op deze nog aantekondigen, magnetronnendag, wordt ieder bewolkte dag direkt weer zonnig.

• kees

dir vind ik een topidee. geweldig, te veel naar bottom gekeken zeker

• &&&

ja gut..als jij ineens mensen hoort discussieren op het moment dat je een kraak in je nek hebt… dan zou ik toch maar weer eens naar de healer gaan… de mens die op spiritueel niveau kan communiceren…

• Gasman

Hahaha een schizofreen is nooit alleen………………..