Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lichaams Projector (spoken?)

• Rudy

Als je flitsen of filmpjes of dingen in je ogen ziet? Wat kan dit allemaal zijn. Zelf vergeet ik wel eens waar het vandaan komt.

(Als je snel met iets voor een lichtbron beweegt dan zou je in je ogen beelden kunnen zien. Je kan films tekenen. (bewegende lichaamsdeelnamen. ; met geluid is dit hetzelfde (met beweging kan je stemmen en geluiden maken))

Heeft iemand idee hoe dit op de beste manier ophoud? (Als je zelf geen controle meer hebt? (bv: angstcoma's?))

• Rudy

Bij trillings veroorzakende activiteiten. Dit was net buiten te horen. Als er tijdens negatieve momenten iets word ondernomen. Dit kan nadien ook negatieve effecten veroorzaken. (Mocht je negatieve dingen opmerken.)

• Rudy

Geluidgolven kan je ook beinvloeden. Je zou het zo kunnen geleiden dat het als een radio of walki talki te horen is in je oren of ander delen van je lichaam.

• Edwin

kan het mis hebben hoor, maar zie ik het nou goed in gaat brian in op rudy zijn topic. is de meester toch in de maling genomen door de leerling?

gelukkig zijn er andere forums waar mensen met elkaar er normaal over kunnen praten

• speedy

ik heb de oplossing voor jou probleem;

steek 2 draden in het stopcontact en sluit deze aan op je hoofd.

als er rook uit je neus komt moet je de draden weer los halen.

veel suc6

• ruba

Doe ff normaal, speedy en slow down: denk voor je hier iets neerknalt.

• Rudy

De situatie in je omgeving word mede door de bewegende dingen in je omgeving gestuurd. Als de wind tegen een lantaarpaal waait dan zou je een speelfilm op een spiegel in je slaapkamer kunnen zien(lichtschilderen) Dit doordat de aangebrachte trilling vanaf dat creatie punt de beelden tot op je spiegel creeren.

Alle onderdelen in een omgeving hebben een invloed in een omgeving.

;spoken ; dromen ; stemmen ; monsters ; onzichtbare vriendjes

;ref: Biologie en natuurkunde.