Hallo,
ongeveer twee maanden geleden begon muziek raar te doen, de nummers gaan soms sneller, en zijn soms vertraagd. En er “springen” andere tonen of melodieen uit, waardoor de muziek lelijk word, of dat ik het niet eens herken…
Dat is al een ding dat gewoon absoluut niet kan. Want je kunt niet sneller of langzamer dan tijd. En het is ook wel vreemd volgensmij dat ineens allemaal andere dingen in de muziek zitten.
Daarna Kwam er in de bus een vrouw, en die ging uit de bus weer.. en de bushalte erna kwam DEZELFDE vrouw weer terug in de bus… Ik snapte er niks van want het kan ook weer gewoon niet..
paar dagen later waren de randen van t asfalt ineens transparant paars, en nu nog steeds… Schaduw en niet-schaduw draaien soms om als ik naar iets kijk. Het lijkt alsof kleuren een soort van overlopen in elkaar.
Sinds een paar dagen daarna hoor ik mensne mijn naam roepen of zeggen, maar als ik dan om me heen kijk deed niemand dat, dus tja..
En soms als ik over straat loop, of in de trein loop, dan loopt er af en toe iemand achter me, en als ik dan omkijk dan is ie verdwenen, terweil dat niet kan.. dus niet dat ie een zeistraat in is gegaan ofzo, hij kan nergens gebleven zijn.
Sinds ongeveer een jaar ruik ik af en toe die tankstation geur of sigaren op plekken waar je dat niet kan ruiken, in school of in het bos of zo. maar dat heb ik echt heel weinig. De rest is tussen elke dag (mijn naam + muziek+ achtelijke kleuren) en paar keer in de week(verdwijnende mensen)
Ik heb eerder een randpsychose gehad, dat was ongeveer 4 jaar geleden. Toen was ik ook depressief, Maar nu voel ik me sinds iets van 3 weken heel erg goed, beter dan de afgelopen jaren.
Dus ik vraag me af wat dit kan zijn, en of je een (rand)psychose ZOU kunnen hebben als je je gewoon goed voeld. en wat dit anders zou kunnen zijn.?
Oh, ik gebruik geen drugs of mediceinen. Ik drink niet eens alcol, en rook ook niet. Dus daar zou het niet aan kunnen liggen.
Alvast bedankt,
Poedoem