Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Behoefteonderzoek

• ruba

ok fijn voor je verdere uitleg, ken het wel van mezelf, te kort en bondig schrijven (maar dan vanuit de veronderstelling dat anderen het wel begrijpen, alsof ze al mijn gedachtenzijsprongen, vooropzetten ook allemaal gevolgd hebben). Maar mag ik nog vragen wie “we” in jouw relaas zijn?

Ik maak geen gebruik van social work (waarom Engels???), maar dat kan evt. ook leiden naar een nieuw produkt, aangezien ik geen gebruik maak van bestaande mogelijkheden omdat die absoluut niet aansluiten bij mijn intelligentie-, functionerings-, kennis, ervarings-, interesse-, etc.etc.niveau. En bovenal heb ik geen enkele behoefte aan wat dan ook dat specifiek gericht is op mensen met schizofrenie of psychoses. Ik ben ontzettend EIGENWIJS!!! Wat kan daarvoor een produkt uitkomen??????? ER zijn wel eens behoeftes ja, maar dat heb ik ook wel eens m.b.t. tot een sigaret, waait ook vanzelf over.

• Brian

Heb je ook een emailadres? Dan mail ik je mijn ideen toe.

• Nikki

Ik hou het liever hier als je het niet erg vind. Kun je je ideeen niet posten?

• Brian

Schizofrenie is een zorgvuldig gecreerd produkt, waarin velen hun brood verdienen, niemand heeft er dus belang bij als er nu een product komt dat alle schizofrenen ter plekke ‘geneest’. Artsen, fabrikanten etcetera, niemand. Blijkbaar zijn schizofrenen en psychotici benodigd in de toekomst. Waarschijnlijk is er een taak voor ongelukkigen te vervullen. Als een regering of staat geen schizofrenie kan gebruiken waarom adverteerd ze er dan voor? De overheid doet zoveel mogelijk haar best persoonlijk ongeluk te sturen en te scheppen. Dit verstopt achter -en afgekocht met geld. De hulpverlening of ‘socialwork’ is een leugen opgezet om te laten zien dat er echt iets tegen gedaan wordt, al dat geestesongeluk. Geen enkel onderzoek heeft nog iemand serieus geholpen. Ik wil je dan ook aanraden dat als je echt mensen wilt helpen en niet alleen een betaalde job wilt hebben, je werk over een totaal andere boeg te gaan gooien.