Geachte Wim,
Waarom hou je de afdelingen Amstelland A en amstelland B in leven?
Deze STAATS PROEF afdelingen (Want dat waren het), zijn godzijdank opgeheven,
Heb jij enig idee hoeveel doden er zijn gevallen door overtollig medicijn gebruik aldaar? die je ook nog eens met grof geweld in je strot werden gedrukt als je ze weigerde.
Enig idee hoeveel KINDEREN er binnen kwamen die van lijf en leden kerngezond waren en na een X-aantal maanden aan medicijnen met bijvoorbeeld leukemie, kanker of andere ernstige aandoeningen vertrokken?
Enig idee hoeveel er de rest van hun leven last van die medicijnen hebben? Ik ben er overigens een van, Alleen ik kon ze na zes weken in me strottenhoofd tegen houden!!
Enig Idee hoeveel kinderen er onterecht in sepereercellen zijn gestopt, je weet wel die cellen bij de tussendeuren van beiden afdelingen, die soms Dagen aan hun lot werden overgelaten, en er nog gekker uitkwamen dan ze erin gingen.
Enig idee hoeveel escapades er waren tussen de therapeuten en de patienten?
Enig idee hoeveel die dealer bij de Zijpoort verkocht, en waar die medicamenten vandaan kwamen, Enig idee hoe het kwam dat de ouderen die aan de overkant van de enorme rode deur van Amstelland A er neukende werden aangetroffen voor de deur?
Enig idee hoeveel mensen de sneltrein haarlem hebben gekopt?
Enig idee hoeveel Dossiers er zijn gemanipuleerd, Het was de doofpot van dat wat tegenwoordig jeugdzorg heet!!
Overigens waren de afdelingen amstelland bedoelt voor jongvolwassenen van 18 tot 24, en er zaten KINDEREN van 16.
Dit slag instellingen mag never en nooit meer in Nederland worden gebruikt.
Doe maar eens onderzoek naar deze afdelingen, SCHRIK niet!!
Het was precies wat je schrijft, Anti-psychiatrie, de meest gevaarlijke slag psychiatrisch hulp die er bestaat, en zeker bij jeugdigen en jongvolwassenen. -[p
Laat amstelland achter je.