Hallo,
Alvorens ik mijn vraag stel een kort verhaal omtrent de situatie,
Begin dit jaar heb ik me op laten nemen in een psygologenpraktijk,
Uit mijn IQ test bleek ik zeer begaafde antwoorden wist te geven op het verbale IQ, maar haalde hierop slecht een IQ van 87, non-verbaal scoorde ik 100. Het bleek dat ik bepaalde onderdelen volledig correct had beantwoord ongeacht de moeilijkheidsgraad. Ik heb hierna een lange vragenlijst moeten beantwoorden waarin ik moest aangeven wat het eerste in me opkwam.
Na een korte tijd had ik vermoedens dat ik werd gecontroleerd/benadert met de waanbeelden (de benaderingen bleken daadwerkelijk te kloppen) waarbij men tevens opmerkte dat mijn hersens niet meer coherent waren. Ik vertoonde ernstige problemen met mijn saamhorigheid waarbij er een doordringend paranoide gedrag ontstond. Maar ook verwarring is een van de primaire problemen waarbij ik moeilijk een confrontatie kon/kan aangaan.Dit probleem openbaarde zich in o.a. spraakverwarring.
Het is toen zo ver gegaan dat ik in heel regio Arnhem en omstreken herkend wordt. (dit zijn geen waanbeelden doordat ik er voortdurend op vanalles wordt geattendeerd, als bewijs geeft men soms zelfs toe).
Men is zover gegaan dat ik het niet meer wist wat normaal en abnormaal was. Juist daardoor ben ik toen in een situatie gekomen waarbij ik in alle confrontatie's een diepgaande verdenkenis zag dat doorging tot ik er zelf in geloofde.
In het kort confronteren me mensen met vanalles waarbij mijn leven niet meer rieeel en aanvaardbaar is geworden. Men verdenkt me van ziekelijke sexuele gedachten. Dat schijnt normaal te zijn bij een bipolairsche storenis, hoewel (niet hoeven te ‘'bewijzen’' maar bewijzen is aan de hand van gegevens uit het verleden) dat ik zeker geen pedofielen gedachten had en dus hier wel mee word/werd geconfronteerd.
Als ik een arm uitsteek wanneer er een vrouw naast me zit zie ik ze al schrikken. Je kunt hen ze het enigzins niet kwalijk nemen door de bizarre inlichtingen (nagelezen) maar ik kan ze wel vermoorden. Zelfs aankijken schijnt een waan te zijn?? STAPPEN IS VOOR MIJ UITGESLOTEN omdat ik ernstige gedachtes zou hebben!!!!!
Oftewel ik vraag iets, of pak me telefoon naast een vrouwelijke passagier, waarbij men gelijk denkt dat ik iets van plan ben of dergelijke op sexueel gebied. Het is zo ingewikkeld om te beschrijven dat dit verhaal misschien niet helder/goed overkomt. Dat is wat er vanaf Maart gaande is.
Als deskundige weet u vast zeker wat er nu gebeurd is, je word werkelijk vernachelt om niets het is al iets rustiger maar men blijft aan de gang terwijl men zelf het tienvoudige erger bewijst op sexueel gebied. Een waan is een waan dat is zeker maar hoe ik er op word afgerekend gaat nergens meer over. Vandaar dat ik moet concluderen dat men ziekelijk stom is of graag vernachelt, of dat de inlichtingen van deskundige het tienvoudige verergerd is.
Wat betreft het ‘'vermoorden’' ondanks dat het zich beduidend heeft bewezen dat ik in het extreme het overgestelde ben van aggressief (vanaf februarie doorgekomen) ofzelfs extreem passief. Neem het dan niet hoog a.u.b.
Maar wat moet ik doen om normaal te kunnen leven?
Ik ben er al uit dat psychotici met bovenstaande aandoening altijd worden beoordeeld ook wanneer ik me voordoe als de anderen doordat psychotici niet lochisch kunnen beredeneren en de realiteit kwijt zijn. En men dus altijd reden heeft om te vernachelen. Oftewel wat ik doe (al is dat hetzelfde) is het altijd niet voor de realiteit vatbaar.
In het begin leerde ik net zo goed een volledige situatie te veranderen van dat het daadwerkelijk was waardoor ik men ook op een ander spoor kon zetten, maar daar is nu niets meer van over.
Is hier meer informatie van, wat doe ik hiermee??
Er zijn slecht een aantal mensen uit hun dromen verholpen maar de rest??
Ik moet gewoon iets doen om te kunnen bouwen en schizofrenie te voorkomen.
Ik hoop dat u de antwoorden heeft aan de hand van deze vragen aanvullend op mijn verhaal, ik weet het een en ander en ben daardoor in een klinch geraakt waar ik niet meer uit kan komen.
De informatie komt van WIKIPEDIA http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychose
Deze tekst verklaart veel maar veel te weinig.
Ik heb geen schizoide (denk ik) ik heb de psychose opgelopen door ernstige gebeurtenissen uit mijn kleutertijd.
Hartelijk dank.