Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hoogbegaafd

• absolutely fabouleus

famous, ik heb de gedachtensprong kunnen maken, maar wat ben ik te weten gekomen waardoor ik in de clinch lig?

groetjes, schrijf het desnoods in codetaal , ik kan het ontcijferen.

• Andrej Reijmers

Net zo hard de @!#$ als ik dus.

Waarschijnlijk krijg je dezelfde shit aan de kop als ik, niet zo leuk dus.

Maar hoe weet je zo zeker dat je dat bent? Ik dacht dat ook??

• reposting

Laat ik het zo zeggen dat het misschien leuk lijkt, dat is namelijk zoals het volgens de behandeling moet verlopen. Je gehele emotie en gevoelsysteem word op gang gezet, daarna worden alle gevoelens (libido) afgenomen doordat jij ze moet gaan verdringen zodat je je voelt als een zombie (dat gaat doormiddel van het aankijken waarvan jij het moet verdringen), je word klinisch impotent hierdoor gemaakt etcetera etcetera. Als je dan toch zo slim bent moet je veel luisteren en vragen om voor jezelf alles in kaart te brengen!

Je denkt dat je bekend bent en alles in beheer hebt (dat is het ziekelijke), maar alles word je daardoor afgenomen, grotendeels ten goede, maar een klein gedeelte ten nadele.

Je libido zorgt voor het cognitieve patroon, met andere woorden als alles weg is zit jij in een ernstige depressie.

Tevens word de ziekte gebagetariseerd, zet je hier niet te veel door onder druk, dat gaat namelijk tenkoste van je libido. Vermijd dus stres.