Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

interview met schizofrenie patiënt

• alysha

ik ben alysha merkx en zit in mijn eindexamenjaar vmbo-t nivo en moet een presentatie houden, mijn onderwerp is schizofrenie. hiervoor zoek een schizofrenie patient die mee zou willen werken aan een interview. het liefst leg ik dit intervieuw vast op film, zodat ik het mijn medeleerlingen kan laten zien tijdens mijn presentatie. maar als je anoniem wil blijven kan het natuurlijk ook via stemopname. als iemand hieraan mee zou willen werken en niet al te ver van eindhoven woont(in ieder geval in brabant) kun je contact met mij opnemen via mijn e-mail adres: alysha_aw_merkx@hotmail.com

groetjes en bedankt,

alysha

• carolien

hoii

Ik ben carolien en doe mijn scriptie over schizofrenie.

ik doe de opleiding verzorgende IG en dit is mijn laatste jaar.

mijn vraag is of ik een intervieuw mag houden met iemand die schizofrenie heeft.

u mag zeker anoniem blijven. Ik zou het heel fijn vinden als ik iemand zou vinden!

stuur een reactie naar mijn mail:

carolienhuibers@hotmail.com

alvast bedankt! en groetjes Carolien

• sindy verelst

beste,

mijn naam is Sindy verelst en een gezinslid van mij heeft schizofrenie. ik wil je graag helpen met je eindwerk. je mag gerust de vragenlijst doorsturen naar mijn e mail adres en dan laat ik het wel invullen en stuur ik het terug naar jou.

vriendelijke groetjes sindy.

xxx

• Zoë

hallo,

wij zijn 3 studenten in hun laatstje jaar Humane Wetenschappen en ook wij zijn bezig met een eindwerk rond schizofrenie. nu wouden we vragen of je misschien de interviews en de informatie die je hebt kunt doorsturen naar ons?

gr