Hoi danielle
Eerst wil ik zeggen dit is allemaal mijn opinie en ik zit nog gedeeltelijk in het proces en wil nog niet zeggen dat ik het wondermiddel heb gevonden
Ook ik loop met probleem dat je met een waarheid loopt die niet veel mensen begrijpen misschien heb je hier iets aan
Ik ben ook schizofreen verklaard echter had te maken met beelden pseudo gedachten en zelfs fysieke aanvallen van allerlei soorten wezens uit astrale dimensies (wat ik allemaal dark force beschouw overigens) maar ze deden zich voor als het goede
Kon ze horen zien en voelen (fly bye's vonden ze erg leuk)
Mijn medicatie ondanks welke dosis dan ook had geen enkel nut soms werd het ronduit gewoon erger
Uiteindelijk heeft naar de kerk gaan wekelijks iets gedaan maar nog steeds waren symptomen daar nachtelijke bezoeken tot het imprenten van hun filmpjes beelden etc en misbruik te maken van het systeem (de chakra's) en vooral het derde oog
Ook Luicide dromen waren en zijn een issue dromen die super real en bewust zijn
Bij mij lieten ze is een beeld zien van een kind waar ze een vork in stopte echt gor en schokwekkend was het
Zo heb ik wel tig duizend verschijningen gezien
Edelstenen therapie deed ook wel wat als je de zuivere weg bewandeld daarin een juiste aarde techniek die bepaald welke steen bij je past
Maar ook dat had niet een mega effect
Ik ben bij allerlei kwakzalvers geweest incl jomanda en nog wat mensen die in contact stonden met aartsengelen, maar heb daar nogal een keihard oordeel over
Maar wie dat wil proberen moet dat zelf weten als het werkt prima ik kwam er niet verder mee sommige beweerden zelfs dat ze ze weghaalden met hun handen echt grote onzin
Of ze beweren dat je eigen geest ze creert en nog meer van die excuusjes
En dan nu ik heb mijn eerste afspraak gehad. Accupunctuur na lang analyseren van mijn problematiek nam ik me eigen insteek in de dingen en het klikte
Ik beschouw accupunctuur als een zeer zuivere techniek waar de dark force geen invloed op heeft en die uitgaat van jou energie in jou vorm (chakra's meridianen ying yang) en iets meer
Ik had wel wat problemen die voor de accupuncturist zichtbaar waren zoals teveel yang blockades in me energie systeem ook dingen als geen eetlust en koude voeten en onderbuik dat niet goed was
Zijn project gaat nu als volgt en ik hoop dat het gaat werken hij begint bij de basis zodat blockades en energie toevoer gaat stromen op de juiste manier (yihm heet het geloof ik het is eigenlijk het grootste deel van wat je bent) dan door naar ying yang en uiteindelijk gaan we aan het schild maken dat om je heen is (aura en wat meer) dat me vrij moet gaan houden van invloeden en of aangechte entiteiten
Maar dit is de insteek die ik nu neem betekent niet dat het slim is om te stoppen met medicijnen overigens want die kunnen wel degelijk helpen om te aarden
Misschien dat je hier wat aan hebt zelf weet ik 100% zeker dat ik het niet zelf creerde maar dat het gedaan werd
Maar ik heb niet de absolute waarheid alleen mijn realiteit