Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schitzo

• danielle

hoi allemaal!

ik heb vanaf mijn 8ste jaar schitzofrenie,ik zou graag ervaringen met jullie wisselen,een soort van houvast.

ik slik nog niet zo lang anti-psychotica omdat ik dat weigerde,ik dacht dat ik echt paranormaal begaafd was en echt dingen hoord en zag van ‘de doden’zo gezecht.

ik heb 3 keer een terug val gehad tijdens mijn medicijn gebruik,dit,ondanks dat ik een aardig hoge dosering heb.

de angst slaat me elke keer weer om het hard om een nieuwe psychose te krijgen of een terug val.

mijn langste psychose heeft bijna 3 jaar geduurt (zonder merdicatie) op een gegeven momend dacht ik dit is niet meer normaal,ik zag de meest afschuwlijke dingen ik noem het ‘de wezens’zij beinvloeden mijn gedachten en gieten er beelden in die niet van mij afkomstig zijn.ondaks dat ik nu medicatie gebruik weiger ik te geloven dat ik afschuwlijke ideeen,beelden,en dingen zelf kreeer,dat kan gewoon niet.

een voorbeeld:ik zag hoe een ‘wezen’ mij een hand van mijn zoontje van 1 jaar in kokent water stopte,mijn zoontje huilden van de pijn.zo iets bedenk ik echt niet het word gewoon ingegoten zij bedenken het en laten het dan mij zien/denken.

wie herkend zulke afgreiselijke dingen?mischien durf je er niet voor uit te komen omdat je je schaamt of omdat je bang bent dat mensen je zullen afschuwen of veroordelen?!

ik hoop dat jullie kritiek of komentaar op mijn bericht willen geven.

groetjes en veel sterkte allemaal,

danielle

• Pepijn

Hoi danielle

Eerst wil ik zeggen dit is allemaal mijn opinie en ik zit nog gedeeltelijk in het proces en wil nog niet zeggen dat ik het wondermiddel heb gevonden

Ook ik loop met probleem dat je met een waarheid loopt die niet veel mensen begrijpen misschien heb je hier iets aan

Ik ben ook schizofreen verklaard echter had te maken met beelden pseudo gedachten en zelfs fysieke aanvallen van allerlei soorten wezens uit astrale dimensies (wat ik allemaal dark force beschouw overigens) maar ze deden zich voor als het goede

Kon ze horen zien en voelen (fly bye's vonden ze erg leuk)

Mijn medicatie ondanks welke dosis dan ook had geen enkel nut soms werd het ronduit gewoon erger

Uiteindelijk heeft naar de kerk gaan wekelijks iets gedaan maar nog steeds waren symptomen daar nachtelijke bezoeken tot het imprenten van hun filmpjes beelden etc en misbruik te maken van het systeem (de chakra's) en vooral het derde oog

Ook Luicide dromen waren en zijn een issue dromen die super real en bewust zijn

Bij mij lieten ze is een beeld zien van een kind waar ze een vork in stopte echt gor en schokwekkend was het

Zo heb ik wel tig duizend verschijningen gezien

Edelstenen therapie deed ook wel wat als je de zuivere weg bewandeld daarin een juiste aarde techniek die bepaald welke steen bij je past

Maar ook dat had niet een mega effect

Ik ben bij allerlei kwakzalvers geweest incl jomanda en nog wat mensen die in contact stonden met aartsengelen, maar heb daar nogal een keihard oordeel over

Maar wie dat wil proberen moet dat zelf weten als het werkt prima ik kwam er niet verder mee sommige beweerden zelfs dat ze ze weghaalden met hun handen :P echt grote onzin

Of ze beweren dat je eigen geest ze creert en nog meer van die excuusjes

En dan nu ik heb mijn eerste afspraak gehad. Accupunctuur na lang analyseren van mijn problematiek nam ik me eigen insteek in de dingen en het klikte :)

Ik beschouw accupunctuur als een zeer zuivere techniek waar de dark force geen invloed op heeft en die uitgaat van jou energie in jou vorm (chakra's meridianen ying yang) en iets meer

Ik had wel wat problemen die voor de accupuncturist zichtbaar waren :) zoals teveel yang blockades in me energie systeem ook dingen als geen eetlust en koude voeten en onderbuik dat niet goed was

Zijn project gaat nu als volgt en ik hoop dat het gaat werken hij begint bij de basis zodat blockades en energie toevoer gaat stromen op de juiste manier (yihm heet het geloof ik het is eigenlijk het grootste deel van wat je bent) dan door naar ying yang en uiteindelijk gaan we aan het schild maken dat om je heen is (aura en wat meer) dat me vrij moet gaan houden van invloeden en of aangechte entiteiten :)

Maar dit is de insteek die ik nu neem betekent niet dat het slim is om te stoppen met medicijnen overigens want die kunnen wel degelijk helpen om te aarden

Misschien dat je hier wat aan hebt :) zelf weet ik 100% zeker dat ik het niet zelf creerde maar dat het gedaan werd :)

Maar ik heb niet de absolute waarheid alleen mijn realiteit

• Roel

Hoi Danielle,

Ik vond dat je een mooi bericht schreef. Ik herken er veel in. Ook ik heb veel visuele hallucinaties. Dat is een term die de hulpverlening er aan geeft, maar begrijpoen doe ik het niet. Het is inderdaad iets van buitenaf met een negatieve lading. Vaak zie ik mijn lichaam van vorm kleur en substantie veranderen met de daarbij behorende gevoelens, sensatie of pijn. Heel bizzar. Ik wens jullie veel sterkte toe met jullie handicap.

Met vriendelijke groet.

• danielle

heeey!

ik ben blij voor jou dat je een methode hebt gevonden om je beter te aarden,te functioneren en enigzins je hallucinatie's kan bedwingen..

ik heb zelf ook heel veel dingen geprobeert om me los te maken van de afschuwlijke,beelden,stemmen en de wezens,niets hielp.

ik heb jaren lang gedacht dat ik paranormaal was en dat die wezens mij probeerde te beheersen,mij over te nemen,ik heb ook methodes op paranormaal gebied geprobeert om ze uit te drijfen,mij laten reinigen,god aan geroepen,uitdrijvingen,kaarsen gebrand enzo maar door.tot groot verdriet heeft geen van dit alle gewerkt,ik heb de hoop opgegeven,ik zal nooit meer zijn wie ik was.het klinkt mischien dramatiesch,maar ik heb ook hele goede momenten in mijn leven(god zijdank!)

ik hoop dat jij zo door kan gaan,zodat je enigzins de vreselijke,verdoemde ziekte kan handhave.ik wens je heel veel sterkte en heel erg veel geluk!

groetjes danielle

• Pepijn

Ik snap dat je even genoeg hebt van probeersels, maar als je weer is denkt ga toch wat uitproberen dan het volgende als je het nog leest

Zelf zocht ik na een half jaar niks gedaan te hebben toch wat op om toch ervan af te komen

Je moet zelf maar kijken of je dit aanneemt en/of je de dingen uit wil proberen

Dit is mijn mening maar alles wat je doet bij mensen die werken met gidsen, engelen en andere zaken op paranormaal gebied kan soms werken maar in veel gevallen ook niet

Naar mijn mening werken die met in hun ogen engelen maar is allemaal dark force

of ze werken met je spirit en niet met de aardegerichte energie en dat is gewoon hopeloos dakpannetjes verleggen waardoor de ene kant gedicht word en het andere geopend word maar dit is mijn persoonlijke conclusie

Eigenlijk zijn in mijn optiek reiki behandelingen zeer ongeaarde behandelingen

En mijn ervaringen met paranormale genezers was dat ze of nep waren of niks zagen of in contact stonden met een duister iets ipv het goed wat ze zelf denken en geloven (zelfs jomanda was een grote facade)

Het volgende misschien is het het proberen waard

Jan zijlstra (de levensstroom.nl) Leiderdorp doet handopleggingen in de naam van Jezus christus (kosten eenmalige donatie ik gaf 10 euro)

Er zijn veel gevallen daar die geholpen zijn bij hem (door christus) echter niet iedereen dat wel

Mijn resultaat ik vloog de volgende dag in een soort droom naar de hemel waar ik een man met een staf (waarschijnlijk jezus) ontmoette en wat waarschijnlijk engelen waren

Echter mijn entiteiten beinvloeden me in dit proces dus liep niet helemaal goed ook ik was verward toen of ik hem wel kon vertrouwen

Een half jaar nog last maar bij me tweede opname naar de kerk gegaan iedere zondag sindsdien namen klachten af 60-70% geen stemmen meer (kosten 0.50 cent per keer) geen hallucinaties echter wel super luicide dromen en fly by's van die enteiten om de 4 weken ongeveer en dat was een hele verademing tov iedere nacht maar ik heb nog veel storingen en ben niet helemaal wie ik ooit echt was

En ik slik al 4 maanden geen medicijnen want ik vertik het gewoon en stemmen of hallucinaties zijn niet teruggekomen

Misschien dat het is te proberen is kosten zijn vrij laag om is een gokje te wagen

Nu schuif ik zelf door naar accupunctuur (in mijn optiek zuiver) om te perfectioneren wat ik ben nog niet waar ik wil zijn (vrije wil,ware zelf,energie en zeker vrij zijn van mogelijke beinvloeiding en nog wat dingen) maar kan nog niet zeggen wat de resultaten zijn hoewel ik erg geloof in de insteek ervan ben ik er pas mee begonnen

Maar ja misschien is jan zijlstra (Jezus) een optie voor je om is een gokje te wagen als je er weer aan toe bent