Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

langdurige psychoses

• Silent D

Ik vraag me af of er sites/chats zijn voor mensen met (langdurige) psychoses.

Er zijn al erg weinig sites te vinden voor mensen met schizofrenie (of ze zijn erg gesloten) maar er zijn er al helemaal geen te vinden voor mensen met psychoses. Heeft iemand toch een link voor me? Ik zou graag wat meer lezen van lotgenoten en hoe ze ermee omgaan.

• Lia Govers

Beste Silent,

indien je een beetje engels kent, is een héél erg, op INTERNATINAAL niveau, gefrekwenteerd site het amerikaanse www.schizophrenia.com , waarop je VAN ALLES vindt.

Andere, nederlandstalige sites ken ik niet.

• Lia

Sorry, Silent:

ik vergat er aan toe te voegen, dat je het site daar open is, hoor. Je moet je enkel de eerste keer registreren en een persoonlijk paswoord toevoegen, waarmee je iedere keer ‘in’ kunt ‘loggen’ of waarmee je, indien gewenst, automatisch ‘ingelogt’ (=geregistreerd) blijft.

• Pepijn

http://forum.stichtingpandora.nl/

voor allerlei psychische ziektes van borderline tot psychose

• SilentD

Bedankt voor de links, vooral die stichting pandora lijkt wat meer beweging te hebben.

• aldodildo

ik heb een psychose. god wat haat ik god