De gluten zullen wel een probleem zijn voor mensen die niet tegen gluten kan dat wel maar ja ik eet nu ook meer tarwe andere reden namelijk een goede gezonde voeding brengt minder onrust voort
Dat is ook iets waar ik me nogal over verontwaardig in de klinieken zijn ze allang blij als je eet maar er is geen enkele begleiding in wat je eet
Een goede voeding die precies bij jou past kan een hoop klachten weghalen zelfs als ze misschien alleen een fysieke uitwerking hebben het is toch een stoorzender minder
Ik doe nu acupunctuur (en ga naar de kerk) en dat helpt ook een hoop, ook omdat er voedingsadviezen gegeven worden die veel rust brengen in de basis energie en dus ook balans
Weet wel zeker dat voeding depressie impulsen kan geven
Echter wat ik ook wel is wil uitchecken als ik weer is een bakgeld krijg (wat moeilijk is met een uitkering) is irisscopie en voedingsadviezen doen ze iets met stokjes en kijken ze welke voeding specifiek voor jou niet goed is en symptomen met zich meebrengt van angsten tot niet lekker in je vel zitten
Ze kunnen dan dingen uitvogelen zoals je kan wel banaan eten maar niet tegen de pitjes kunnen in de banaan die je darmen dan van slag maken
Thing is dat geen wetenschapper dat soort dingen kan vertellen dus erg boeiend maar ja zoals ik al zei er is hier helemaal geen aandacht voor in de zorg dus alles is eigen kosten terwijl je met je uitkering al aan de grond zit
Domme genees-zorg systeem als ze een andere aanpak zouden bewandelen zou dat wel is heel veel kosten kunnen schelen van operaties tot het langdurig moeten slikken van dure medicijnen
Ik denk soms wel is waar haal ik de middelen vandaan om is andere wegen te experimenteren op andere (die geen schade kunnen aanrichten) om is te kijken hoever ik dan kan komen en ik besef dan weer dat het allemaal te groot is en ik geen drs titel heb helaas
Ik ben nog niet zover maar ik slik geen medicijnen ben voor 99% van de stemmen af en hallicunaties, heb slechts 1 bezoek van astrale wezens per 2-3 weken ipv iedere nacht en ben langzaam op weg in een alternatieve vorm om ergens te komen misschien wel totale genezing en zelfs als ik dat haal, want ik twijfel of ik ook maar iets kan doen tegen een zo aanwezige externe factor en de luicide dromen, maar stel dat ik het haal.
Ik durf er 1000 euro op te zetten dat niemand behalve de hond van de buren naar me zal luisteren of er enig onderzoek van wil maken
Mensen denken nog steeds in een druk op de knop middelen die genezen en niet in total cocktail die voor iedereen verschillend kan zijn en ze zitten vast in allerlei waarheden van zichzelf/opleiding zonder enige eigen ervaring, maar over het algemeen genomen vind ik mensen gewoon echt dom geworden