Five Letters - Crazy Man - Part2 Aliluiya
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsNu 2 jaar later zijn de klachten nagenoeg weg; niet 100% maar toch. De randpsychoses komen gemiddeld minder dan 1 uur per week voor en daarvoor misschien 10 of 15 uren per week of nog meer. Ik eet bijna dagelijks harde tarwe produkten. Later ben ik nog magnesium gaan toevoegen tot 1000 mg wat natuurlijk tamelijk veel is.
Het is echt verassend hoe weinig ik meer ben als voorheen. Ook yoga is een grote stap vooruit geweest in combinatie met NLP. (neuro linguistisch programmeren)
maar met yoga moet je het misschien treffen, mijn kundalini-yoga leraar was ook healer dus dat scheelt misschien.
Vroeger at ik NOOIT pasta's. Alleen aardappelen en soms rijst. Ook de sommige groenten die ik at neem ik niet meer; dit heeft niet zozeer met psychische klachten te maken maar met algeheel beroerd voelen. Zo mijd ik voeding met oxaalzuur omdat dit de opname van magnesium sterk remt. Net als het vermijden van gewoon brood met fytine. Ook dit remt de opname van o.a. magnesium en andere mineralen.
Nog steeds vind ik de reguliere psychiatrie erg star en rationeel; het gebruik van de pillen staat vaak voorop, dat is dan goedkoop; maar je moet echt opletten dat je er uiteindelijk niet nog gestoorder uitkomt als je al bent.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?