Genetisch (Geen een die iets .. )

Als je behandelteam ziek is en voor bepaalde ziektes zelf geen behandelingen kan verzinnen (horen) of kan vinden. Je eigen lichaam als patient zal zich mogelijk naar de lichamen van de behandelaren omvormen. Dezelfde gezondheids status.

Het Riagg hier te bergen op zoom. Hier sport men niet tot niet veel. De patienten sporten dus mogelijk minder tot niet. Dit betekend dat zij bv. niet meer de energie hebben om een rekening te betalen. (Opsta oefeningen ; zuurstof vinden les 1)

Hier te regio brabant lijkt het dat er niet snel een oplossing zal zijn gevonden. Patienten zullen lang tot zeer lang ziek blijven. Zelf heb ik patienten gekent die dood zijn gegaan. Hun gezondheid (zie keuring en verklaring lichaamsvorm en eigenschappen) was na mijn idee ook niet in orde.

Ik ben geen onderhandelaar. Ik ben te gewond in mijn lichaam om conventies te bezoeken. Ik zag Bolkenstein in de buurt maar kon niet naar hem toe lopen. Ook Groen links / Pvda / pvdd en zelfs Maxima kan ik niet spreken omdat ik een elendige pijn in mijn nek heb. We hebben hier een probleem met het tekort aan passende oplossingen. Zeer gezonde mensen gezocht die van gewonde mensen zeer mooie gezonde mensen willen maken. a.u.b.

De gezondheids bedrijven kunnen zelf niet een gezondheids verklarings regelement creeren na mijn idee. Het is hier crisis……

Je kan ons herkennen…

Willen mensen ons komen helpen hier….. (Ik probeer nu 24 uur per dag te sporten en alle rustgevers en bloedprikken en binnenhuis oplossingen af te wijzen. We worden wel eens vastgebonden afgevoerd. Ook burgemeesters worden wel eens afgevoerd. Het is een rommel hier.)