Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Agressieve en of gevaarlijke natuur om je heen.

• Rudy van Etten / nb / b.o.z

Als de natuur om je heen geweldadig is. Als mensen die je kent daar niet veel van snappen. Wat kan je doen om te voorkomen dat er ongelukken gebeuren?

Wat als :

Er veel verkeer om je heen rijd/

Er veel vogels om je heen zijn/

Er veel insecten om je heen zijn/

Er veel lichten om je heen zijn/

Er veel geluiden om je heen zijn/

Er veel …..

Waar kan je gewond door geraken en waar kan je dood aan gaan en …..

Houden andere hier rekening mee?

Hou je er zelf rekening mee?

(Houvast …. Wat kan je nog meer doen?)

Er word te weinig geinspecteerd. Zeker bij ziekenhuizen en klinieken.

Verpleegteams en politie teams en andere teams weten ook waarschijnlijk weinig over de natuur om hun heen.

(tijdelijk onzichtbare insecten zie ik af en toe nog rondvliegen. Vandaag niet. Ik zie ze af en toe binnen en buiten. Hier is geen rekening mee gehouden. Je houding word gewijzigd door bewegingen en je kan jezelf zeker blesseren door bewegingen.)

Ik werd tijdens voor en tijdens mijn verblijf in een kliniek aangevallen door vogels(stemhebbend gefluit). Op de websites staan nog niet dat dit is verholpen en dat dit word gecontroleerd.

We verliezen tijd en levens hier! Noteer de dingen om je heen. Lees het door.

Als dat niet word gedaan dan blijven die problemen onopgelost. En niemand lijkt het dan te snappen.

Als je bij het riagg kan reageren en of ze spreekt. Probeer ze ok uit te leggen dat het huishouden ook veel gevaren herbergd.

Tocht dood mensen. Als dit niet ter sprake komt dan ben je mogelijk een toekomstig tocht slachtoffer. Onderkoelt raken kan je verlammen.

Hier in mijn stad is een veilig huis niet zo belangrijk…… Dit moet x zorg voor dragen.

X = diploma???? Zorg , Kennis en economie.

Ik zie zo veel mensen die ook deze problemen lijken te kennen.

Tochstrippen aanbrengen helpen maar zijn redelijk duur.

Isolerende pasta helpt maar is redelijk duur.

Een deken voor de tocht helpt maar is ook redelijk duur.

De helpende website is er nog niet? X=

Het C.V.

• een mond leeg

is dit een gedichtje?

• een mond leeg

een s even kijken of de website helpt. even wat reageren.