Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Racisme gezondheids zorg en bevolking

• Rudy van Etten / nb / b.o.z

Rijmwoorden 'Als je naar of namen van voorwerpen klinken als iets wat je kan beschadigen of als iets wat je naar gevaarlijke wegen wijst. Waarom spelen we mensen daar nog op in.

Naamgebasseerde situaties worden nog steeds aangewezen en nog steeds vastgepint op de daders en slachtoffers.

Als je naam met je situatie van doen heeft dan ben je mogelijk in een woord`isme situatie. (gebrek aan corrigerend reactie vermogen)

(Ik heet ziek~)

Wat helpt om de situatie ziek te voorkomen?

• bloempje

Hallo..

Ik zit met een behoorlijk probleem..

Mijn beste vriendin heeft narcisme en het begint nu behoorlijk uit de hand te lopen..Ze heeft 2 kids…en momenteel staat haar levendje helemaal op zijn kop..waardoor we het gevoel hebben dat het narcisme erger word.nu is ze deze week tot 3 keer toe opgepakt in een supermarkt..tot aan het politie buro toe..en nog blijft ze het ontkennen…Ik maak me ernstig zorgen om haar…word door de buitenwereld zelf an gesproken..van go heb je het al gehoord…wat er deze week weer is gebeurd…hoe ga ik dit aanpakken en oplossinging is zoeken..

groetjes bloempje