Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

seroquel en risperdal

• wilma

Mag ik risperdal en seroquel samen innemen.

• Pepijn

Ik heb ze ook samen ingenomen om over te stappen van risperdal naar seroquel

dus het kan wel degelijk

Echter ik zit nu op abilify iets fijner medicijn word je niet zo moe van wat minder bijwerkingen ook

• wilma

Volgens mijn arts moet ik dan helemaal afbouwen met de andere medicijnen voor ik aan abilify mag beginnen.

Heb jij dit ook eerst gedaan?

• pepijn

Ben eigenlijk gewoon af gaan bouwen met seroquel ernaast steeds iets minder seroquel en iets meer abilify of gehele dosis

• een mond leeg

even aan de psychiater vragen

• fraters jenny

hallo,

mijn neefje 19 jaar oud heeft een mentale handicap is ook autistisch en heeft de ziekte bourneville sclerosis

hij kan ook niet praten over de dingen die hij voelt ,hij neemt risperdal ,sabryl,onlags is er dan seroquel

bijgekomen omdat over zijn toeren gaat begint te roepen en kwaad word , hij krijgt deze cocktail altijd samen

in te nemen nu beginnen zijn ogen te draaien en als hij een half uurtje die pillen binnen heeft neemt hij zijn voorhoofd in zijn handen en kijkt hij zo raar

dat ik me afvraag of hij pijn heeft maar dat kan hij niet zeggen kan iemand me alsjeblief vertellen wat men voelt als de pillen gaan werken dan kan ik hem misschien helpen of mezelf geruststellen

alvast bedankt een bezorgde tante jenny

• Rudy van Etten

Ik kan niet refereren naar informatie hierover. (zoekmachines)

Ik kan wel uitleggen dat medicijnen makkelijk worden uitgeschreven om problemen op te lossen. Deze medicijnen helpen soms gewoon niet. Het waren in mijn geval gerust stellers.(boodschappen) Je beweeg besteld de medicijnen en krijgt ze dan. (kado) (het zijn ook weerwoorden in de omgeving . want en als zinnen.)

Zoek scholing en sport en carriere adviezen. (prioriteiten in het leven) (gemeente gids huiswerk) (Je lichaam is een machine en die kan heel goed gerepareerd worden door jezelf met en of zonder hulp van andere.)

• mandje

hoi hoi

ik heb wel een bijwerking van abilify. ik wordt er kriebelig van en het doet pijn onder mijn oksels. erg veel .

is dat gewoon. de arts vind het onbelangrijk.

mandje