Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie kan mij helpen mijn vriendin slaat door

• bloempje

Hallo..

Ik zit met een behoorlijk probleem..

Mijn beste vriendin heeft narcisme en het begint nu behoorlijk uit de hand te lopen..Ze heeft 2 kids…en momenteel staat haar levendje helemaal op zijn kop..waardoor we het gevoel hebben dat het narcisme erger word.nu is ze deze week tot 3 keer toe opgepakt in een supermarkt..tot aan het politie buro toe..en nog blijft ze het ontkennen…Ik maak me ernstig zorgen om haar…word door de buitenwereld zelf an gesproken..van go heb je het al gehoord…wat er deze week weer is gebeurd…hoe ga ik dit aanpakken en oplossinging is zoeken..

groetjes bloempje

• Marianne van der Zwet

Mijn allerbeste,liefste hartsvriendin heeft een gespleten persoonlijkheid.

Dat heb ik helaas ondervonden.

Ik maak mij ernstige zorgen om haar,omdat zij een nogal een problematische

jeugdverleden heeft gehad.

Haar ouders waren gescheiden.

Kortom ik wil haar niet in de steek laten,omdat ik in haar best hele goede

dingen blijf zien.

We hadden best een heel close band,maar nu is het verbroken omdat wij

elkaar niet goed kunnen begrijpen,door miscommunicaties.

• Bonnie

Hoi Bloempje,

Mijn gevoel zegt dat dit niet iets van je vriendin zelf is maar dat het iets dwangmatigs is - iets wat wordt gestuurd dus.

Ze doet dingen die niet kunnen en dit schijnt alleen maar erger te worden. Ik neem aan dat ze zo niet altijd geweest is en dat er een onderliggende oorzaak voor is. Naar mijn gevoel heeft ze last van een of meerder auralifters (entteiten/geesten die in het aura kleven) die haar aanzetten tot dit soort dingen, acties en uitspraken. Auralifters houden ervan om machtspelletjes te spelen en mensen daarvoor te misbruiken. Ook hebben vaak mensen met Borderline last van auralifters.

Zijn de auralifters eenmaal verwijderd dan is er van het afwijkende gedrag dat ze vertonen ook geen sprake meer.

Ook is dit bij Schizofrenie vaak het geval… zodra de auralifters weg zijn, hoort men ook geen stemmen meer.

Lees anders mijn stukje eens wat ik heb geschreven op dit forum.. ik zal het terug naar boven halen.

Groetjes Bonnie

• Bonnie

Hoi Marianne,

Wat je verteld klinkt bekend..

Het komt vaak voor dat mensen met een problematische jeugd op latere leeftijd psychische klachten krijgen.

Een gespleten persoonlijkheid krijg je niet zomaar.. waarschijnlijk heeft je vriendin in haar jeugd vaak de situatie willen ontvluchten door haar emoties uit te schakelen en te doen alsof ze iemand anders is, iemand die dit wel allemaal aan kan.

Zoiemand is op dat moment een geweldig lokaas voor auralifters die maar al te graag gebruik maken van de situatie.

Door de jaren heen komt dit steeds meer naar voren en lijkt het op een gegeven moment alsof je met 2 verschillende personen te maken hebt. Auralifters kunnen verwijderd worden, dan is je vriendin weer alleen baas in haar eigen huisje (lichaam en geest) en zal haar gedrag ook meteen veranderen.

Lees anders mijn stukje eens dat ik heb geschreven op dit forum. Ik zal het terug naar boven plaatsen.

Misschien herken je er iets in.

Groetjes Bonnie