Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

forum ex-bewoners Amstelland PZ Santpoort

• Wim N

Er is een forum opgericht voor voormalige bewoners van de therapeutische gemeenschap Amstelland, onderdeel van het PZ Santpoort. Mensen die in de jaren 70 en 80 zijn opgenomen geweest op Amstelland kunnen hier met elkaar communiceren:

http://amstelland.yourbb.nl

Wim

• mandje

hallo pappie van me.

gaat alles goed met je. leuk he deze site. wat vind je van je gids. zal ik daar eens wat over vertellen als je wil. love jou als me niet helemaal echte pa. lievie die ken ik nu. maar bedankt voor al die jaren.

liefs je ex kind. nog steeds in het gekkenhuis dankzij jou? ik hoop van niet.

groetjes aan je biologische kinderen. ik hou net zoveel van mijn pa als jou kinderen van jou.

• nympje

Ik heb al heel wat gezien aan sites voor ex-bewoners van Amstelland. Helaas is het allemaal dezelfde site en voor mensen die er in de jaren 70 tot 80 hebben gezeten. Ikzelf heb van 1994 tot 1995 in Amstelland gezeten. Ik denk er nog vaak aan terug. Aan mijn medebewoners met een warm gevoel en ik hoop dat ze net zo goed terecht zijn gekomen als ik. Aan de begeleiding met een heel slecht gevoel. Ik wist niet dat als je om hulp zou vragen je tegen zo'n enorme muur aan zou lopen.De dingen die daar gebeurd zijn kunnen niet door de beugel en helaas nemen gedane zaken geen keer. Ik hoopmet dit berichtje mensen te vinden die toen bij mij op de afdeling zaten.