Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

prisson president

• prinses van hetfantastische ei

hallo lekker ding van de echte.

hoe gaat het met u. de president is niet echt he en lekker kan ie ook niet zoenen he jammer he. of eh sorry jij kan niet zoenen en waarom kun je niet zoenen als je zo echt bent? nou lievie wat is er niet echt aan de president?

• froamboosje

vandaag heb ik mijn familie ontdekt. ik ben geen nl l maar een zwitserse l en die zijn heel anders en veel liever. mijn pa is er weer even uitgegooit. nu sta ik weer helemaal open voor nieuwe ouders. helemaal gelukkig. de nl elletjes zijn niet van mij. ik haal weer adem. ik heb wel even weer een nichtje ontdekt van de nl elletjes. dat is dus wel familie maar erg ver weg. ze woont nog bij me in de flat ook. en ik ken haar als mijn vriendin van school. ook heb ik ontdekt dat ze geexperimenteerd hebben met kinderen maken in afrika . dus er zijn afrikaanse elletjes. en ik ben een arubaanse of curacause experimentje. van mijn famsies. maar waarom hebben ze me hier in holland gedump. deze @!#$ taal en deze duitse @!#$ taal daar snap ik echt niets van. hellllp famsies rudolf steiner is verlieft op me. klote ik kan niet leren en ik ben zo intelligent. sheise.

tsjus tsjus