Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn ziekte

• daantje

ik heb borderline

• Rudy van Etten

Geef het niet op. Na de school tijd is er geen leraar meer die je de juiste richting opwijst. SportSchool en hoge school is de richting. Bijf studeren en sporten.

• Bonnie

Hoi Daantje,

Borderline wordt ook vaak veroorzaakt door onderliggende oorzaken, bv dingen uit je jeugd die voor blokkades zorgen.

Vaak zijn het dingen waarvan je denkt ze allang achter je gelaten te hebben, of waarvan je vindt dat het niet eens iets ernstigs of schokkends was.

Soms kan een scheiding van ouders, pesten op school, je niet gelijkwaardig aan leeftijdsgenoten voelen en tal van andere oorzaken de reden zijn waardoor je blokkades krijgt die voor een bagage zorgen die door de jaren heen steeds zwaarder gaat wegen.

Ook is het zo dat mensen die borderline hebben niet lekker in hun vel zitten, daardoor een dun of beschadigd aura krijgen waardoor ze dan weer een lokaas voor negatieve energieen en auralifters zijn zonder dat ze dit zelf in de gaten hebben.

Vaak hebben deze mensen weinig energie, kunnen zich nergens toe aanzetten, zijn prikkelbaar, wisselende stemmingen, kort lontje.. maar ook soms last van dwangmatig gedrag. Borderline kent vele vormen maar ik zie de naam Borderline als “een naam voor iets waar de medische wereld de vinger niet op kan leggen” en meestal medicatie geven om de symptomen te onderdrukken. De oorzaak aanpakken en negativiteit verwijderen bij de persoon in kwestie heeft een effectiever, sneller, en blijvend effect.