Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dit is toch geen drugs site

• pukkie

niemand hier heeft schyzofrenie die drugs gebruikt. moeven spv.

• ofje

verklaar je nader

• Bonnie

Het is zeker mogelijk dat iemand met een drugsprobleem (nu of in het verleden) stemmen gaat horen en daardoor de diagnose schizofrenie krijgt.

Lees mijn gepost bericht maar eens (Stemmen horen? Lees dit!)

Vaak heeft het andere oorzaken, maar het positieve daaraan is dat iemand dan wel geholpen kan worden.

Groetjes Bonnie

• mandje

kan best. maar ik lees niet zoveel over schyzofrenie. dus dat lees ik niet. ik geloof nietzo in medicijnen. ik lijk er wel dood aan te gaan. ik wordt voor schyzofrenie behandeld en ik krijg heftige antipsychotica. terwijl ik toch borderline trekken heb. zijn daar medicijnen voor? dat zou fijn zijn. welke medicijnen zijn dat?

• Bonnie

Hoi Mandje,

Overal zijn medicijnen voor maar ik ben geen voorstander van omdat de medicijnen het probleem onderdrukken maar niet oplossen. Medicijnen kunnen wel ff rust brengen en dat kan fijn zijn maar het is toch beter de oorzaak aan te pakken.

Als je Borderlinetrekken hebt dan wijst dat ook vaak op oorzaken uit het verleden, dingen die je niet verwerkt hebt kunnen zich zo als steeds groter wordende bagage achter je aan gaan slepen. Vaak ken je de oorzaak zelf niet eens maar zit het heel diep.

Doordat je niet lekker in je velletje zit, kun je entiteiten gaan aantrekken die zich in je aura vastzuigen en je dan op verschillende manier proberen te beïnvloeden, waardoor je Borderlinetrekken krijgt (wisselende stemmingen, kort lontje, soms depressief, het hebben van nare gedachtes en soms horen van stemmen.. ook dwangmatige handelingen doen, en zelfs zijn er mensen die gaan zichzelf pijnigen door snijden of krassen) Dit is het werk van de entiteiten die je bij je draagt.

De enige oplossing is om deze te verwijderen, jezelf weer in balans te krijgen en je aura af te sluiten voor nieuwe indringers) Lees ook mijn stukje eens dat ik geschreven heb… misschien herken je daar dingen uit.

Groetjes Bonnie

• japanse

ik zal eens wat meer leren over paranormale zaken op zijn japans.