Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stemmen in je hoofd? Lees dat dit!

• Monique Senechal

Hallo Bonnie,

ik stuitte op jouw verhaal toen ik Googelde op “stem in hoofd kind”………….. Ik heb een vraag aan je: ik heb een dochter van 11 jaar, die een paar maanden terug vertelde dat ze een stem in haar hoofd hoort, ze zegt dat het klinkt als haar eigen stem. Gisteren en vandaag had ze het weer. Ze vertelde dat ze dan scheldt in haar hoofd, “haar” stem zegt dan bijvoorbeeld “mijn moeder is een kankerlijder”……… Ze is er erg van geschrokken en wij ook. Ze vertelde dat ze het alleen bij personen heeft die heel dichtbij haar staan, die zij dus heel lief vindt, te weten: ik dus, mijn man (haar stiefvader), haar grote broer (13), haar (half)broertje van 6 maanden (het kindje van mij en mijn huidige man, haar en haar grote broers stiefvader dus) en haar biologische vader en zijn vrouw (hun stiefmoeder dus) en hun (half)broertje van 1 1/2 (van haar biologische vader en zijn vrouw samen dus). Zij wonen in Frankrijk. Verder betreft het niemand. Mijn dochter en haar grote broer zijn dus van mij en mijn eerste man en wonen bij mij en mijn huidige man.

Mijn dochter zit hier heel erg mee, en wij ook, ze schaamt zich heel erg. Zij en wij begrijpen hier niets van, het is totaal niet iets voor mijn dochter, een heel lief, sociaal en vrolijk, makkelijk meisje. Wij denken dat het misschien iets met de scheiding te maken heeft (2006/2007), misschien een stukje onverwerkte boosheid, maar het zou ook misschien een auralifter kunnen zijn? Ze heeft het wel eens gehad over een witte schim die ze een trap zag afdalen en laatst op school zag ze twee keer of een paar keer een soort schaduw voorbij schieten……….

Wat kun jij hiermee? Ik ben heel benieuwd naar je reactie en hoop iets van je te vernemen! Kun je ook op afstand iets voelen bij haar/ons?

Met hartelijke groet,

Monique Senechal

• Sofie

beste bonnie,

ik denk dat ik ook zoiets heb maar ik vind het moeilijk te geloven,

ik hoor heel erge negatieve stem in mijn hoofd,

als bijv. mijn vriend een grapje maakt weet ik zelf goed dat het een grapje is maar die stem gaat er heel negatief over ‘praten’ en daardoor ga ik me heel verdrietig voelen

omdat die stem het wel van me wint.

mijn vriend weet ook dat ik zoon stemmen hoor en ik vind het fijn dat hij het snapt hij zegt dat ik er niet naar moet luisteren, maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan.

ik heb ook dingen wat je opnoemt waardoor je die stemmen kunt horen:

Traumatische jeugd ( ik ben veel gepest vroeger)

ook ben ik lang verdrietig en depressief geweest.

ook veel symptomen die jij noemt heb ik.

ik wil er graag wat aan doen maar ik weet niet hoe, kan ik niet gewoon wachten tot het vanzelf weg gaat? of gaat het niet weg?

ik wil niet dat mijn ouders en anderen het weten.

ik hoop dat je me een beetje kunt helpen.

alvast bedankt,

sofie.

• anita

hoi ik ben anita

kan een met met het tijd van het en het omschakel van de winter naar de zomer

niet lekker in mijn vel zit

kan dat

• claudia

beste bonnie

ik heb je verhaal gelezen en niet alles komt overeen met wat mijn dochter heeft

ze heeft het regelmatig tot zo af en toe de ene keer meer dan een andere keer over stemmen in haar hoofd die zeggen dan stomme woordjes zoals mongool-kut-kanker

en dat ze maar een mes moet pakken en iemand (van ons gezin) neer moet steken

als ze die stemmen hoort slaat of krabt ze zichzelf

er zijn binnen ons gezin geen problemen man en ik zijn al 21 jaar gelukkig samen

is dit nou dat er een entiteit in haar hoofd zit?????

en wat kan ik er zelf mee ????

mijn dochter is 7 jaar oud

m.v.g. claudia

• Diana Hek

Beste Bonnie,

Ik heb je site gelezen “stemmen in je hoofd” . IK heb al 3 jaar lang van stemmen in m'n hoofd. Heb echt van alles geprobeerd , maar geen enkel resultaat. Mijn hoop is nu op u gevestigd. IK hoop dat u mij kunt en wilt helpen.

Ik ben volledig aan huis gekluisterd en voor enige rust volledig afhankelijk van zware slaaptabletten .

Als u mogelijkheden ziet kunt contact opnemen via mailadres a.wijngaarden@wxs.nl of evt 06.48831412.

met vr gr

Diana Hek

• saskia

hallo bonnie,

mijn dochter kan al bijna een jaar lang niet goed slapen .

het gebuurt wel eens dat het 12 uur is en dat ze dan nog niet slaapt.

ze is 9 jaar en ik vind het tog wel heel erg belangrijk dat zij goed slaapt voor al op deze leeftijd.

we waren er al mee naar de dokter geweest maar die zij dat ze een kind was die wijnig slaap nodig had .

maar nu is het geval dat ze nu eindelijk heeft gezecht dat ze stemmen in haar hooft hoort.

dit heeft ze afgelopen mandag tegen mijn man gezecht .

de volgende dag begon ze er weer over .

heb met haar zitte praten en gevraacht wat die stemmen dan allemaal tegen haar zeggen .

eerst zij ze dat ze niet kan verstaan maar woensdag zij ze dat ze haar de helle tijd na praat .

ik vind het zo erg dat ik niet eens weet wat ik nu het beste kan doen voor haar .

ik wil haar zo graag helpen .

wat kan ik nu het beste doen .

met vriendelijke groed.

saskia

• Nathalie

Hoi,

Ik weet niet of ik nu goed zit maar zou wel eens wat willen weten over de behandling.

Mijn zoontje heeft de diagnose autisme gekregen maar sinds hij klein was heb ik altijd het gevoel gehad dat hij dingen kon zien en voelen.

Hij zag met vier jaar altijd een grote grijze schaduw zonder gezicht.

Toen heb ik de grond gedweilt met gezegend water de pastoor laten komen en salie laten branden met een gezegende kaars omdat ik zelf vroeger asltijd dingen zag en hoorde maar heb me daar voor afgesloten omdat ik er bang van werd als ik weer iets zag.

Een maand geleden zag ik een naakt kindje plotseling naast me staan maar ook geen gezicht gezien maar mijn zoontje die inmiddels 7 jaar is heeft er na de zegening geen last meer van gehad tenminste dat denk ik hij durfde wel niet boven te slapen.

Sinds kort gaat hij weer boven slapen en zag hij opeens weer een grote grijze schaduw zonder gezicht en hoorde een sleutel in een slot.

Nu sinds een paar dagen zegt hij dat hij twee poppetjes in zijn hoofd heeft een is rood en een is groen/geel en die zeggen tegen hem dat hij stout moet zijn dat hij moet schoppen slaan vieze woorden noem maar op.

Hij roept vaak ik haat je tegen ons hij is bere sterk en daarna huilt hij en zegt sorry.

Nu ben ik bang dit te zeggen tegen de instantie waar hij voor zijn autisme is want ik heb dat toen daar aangegeven en het eerste wat ze zeiden was dat ik met hun daar niet over hoefde te praten want dat was onzin.

Ik voel dat er iets in mijn huis is dat het gedrag bepaald van justin mijn zoontje.

Ik wilde toen iemand laten komen maar iedere keer als die mevr wilde komen kreeg ze is dan werd ze ziek dan had ze de kies ontstoken en noem maar op dus ze werd geweigerd.

Ik heb nog twee kindjes eentje was dood geboren maar door mijn opa terug gestuurd want het was zijn tijd nog niet dus na het reanimeren is hij gelukkig bij gekomen.

Maar omdat ik een groot gezin met 1 inkomen heb kan ik niet iemand laten komen want dat is zo duur het is het wel waard maar lukt me niet.

Kan mij aub iemand vertellen via mijn e-mail adres stalmans@ziggo.nl wat ik moet doen zodat mijn zoontje rust in zijn hoofd krijgt want niemand geloofd me en straks sluiten ze hem in een instantie op dat wilde ze al voor een half jaar om hem te opserveren maar ik wil het niet omdat ik als moeder voel dat het hem geen goed doet en voel dat het hier aan huis ligt.

Alvast bedankt Groetjes Nathalie

• Bonnie

Sofie Schreef:

——————————————————-

> beste bonnie,

> ik denk dat ik ook zoiets heb maar ik vind het

> moeilijk te geloven,

> ik hoor heel erge negatieve stem in mijn hoofd,

> als bijv. mijn vriend een grapje maakt weet ik

> zelf goed dat het een grapje is maar die stem gaat

> er heel negatief over ‘praten’ en daardoor ga ik

> me heel verdrietig voelen

> omdat die stem het wel van me wint.

> mijn vriend weet ook dat ik zoon stemmen hoor en

> ik vind het fijn dat hij het snapt hij zegt dat ik

> er niet naar moet luisteren, maar dat is

> makkelijker gezegt dan gedaan.

> ik heb ook dingen wat je opnoemt waardoor je die

> stemmen kunt horen:

> Traumatische jeugd ( ik ben veel gepest vroeger)

> ook ben ik lang verdrietig en depressief geweest.

> ook veel symptomen die jij noemt heb ik.

> ik wil er graag wat aan doen maar ik weet niet

> hoe, kan ik niet gewoon wachten tot het vanzelf

> weg gaat? of gaat het niet weg?

> ik wil niet dat mijn ouders en anderen het weten.

> ik hoop dat je me een beetje kunt helpen.

> alvast bedankt,

> sofie.

Hallo Sofie,

Sorry voor mijn late reactie maar ik kom hier niet zo heel veel, vandaar dat ik mijn emailadres erbij geplaatst heb zodat mensen me via die weg kunnen bereiken.

Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om met een negatieve stem te leven, die zich overal mee bemoeit en je op het verkeerde spoor probeert te zetten - maar dit is wat stemmen doen. Ze manipuleren en proberen iemand knettergek te maken.

Ik behandel mensen met deze klachten en de resultaten zijn goed - en blijvend!

Je kunt me altijd via email bereiken om een afspraak of meer info te vragen indien je dit wenst.

Mijn email is: spirituele_hulp@live.nl maar je kunt het ook sturen naar: shepz@info.nl

Groetjes, Bonnie

• Bonnie

saskia Schreef:

——————————————————-

> hallo bonnie,

>

> mijn dochter kan al bijna een jaar lang niet goed

> slapen .

> het gebuurt wel eens dat het 12 uur is en dat ze

> dan nog niet slaapt.

> ze is 9 jaar en ik vind het tog wel heel erg

> belangrijk dat zij goed slaapt voor al op deze

> leeftijd.

> we waren er al mee naar de dokter geweest maar die

> zij dat ze een kind was die wijnig slaap nodig had

> .

> maar nu is het geval dat ze nu eindelijk heeft

> gezecht dat ze stemmen in haar hooft hoort.

> dit heeft ze afgelopen mandag tegen mijn man

> gezecht .

> de volgende dag begon ze er weer over .

> heb met haar zitte praten en gevraacht wat die

> stemmen dan allemaal tegen haar zeggen .

> eerst zij ze dat ze niet kan verstaan maar

> woensdag zij ze dat ze haar de helle tijd na praat

> .

> ik vind het zo erg dat ik niet eens weet wat ik nu

> het beste kan doen voor haar .

> ik wil haar zo graag helpen .

> wat kan ik nu het beste doen .

>

> met vriendelijke groed.

> saskia

Hallo Saskia,

Dit komt vaker voor bij kinderen dan men denkt, maar het is op te lossen met 1 behandeling.

Ik heb al veel kinderen behandeld met goede resultaten en na een klein uurtje zijn ze stemmenvrij.

Wanneer je hiermee naar de huisarts gaat wordt je meestal doorverwezen naar het GGZ en krijgt je dochter meteen een stempel met bijbehorende medicatie, waardoor het juist erger wordt na verloop van tijd.

De oorzaken liggen geheel ergens anders, maar de medische wereld wil hier niks van weten - maar mijn ervaring is dat na een behandeling alles verdwenen is.

Het gaat hier meestal om gevoelige kinderen (of volwassenen) die onbewust vanalles oppikken, waar ze dan last van krijgen.

Voor meer info of een afspraak kun je me altijd mailen op: spirituele_hulp@live.nl of info@shepz.nl

Groetjes, Bonnie

• Bonnie

Bonnie Schreef:

——————————————————-

> Sofie Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > beste bonnie,

> > ik denk dat ik ook zoiets heb maar ik vind het

> > moeilijk te geloven,

> > ik hoor heel erge negatieve stem in mijn hoofd,

> > als bijv. mijn vriend een grapje maakt weet ik

> > zelf goed dat het een grapje is maar die stem

> gaat

> > er heel negatief over ‘praten’ en daardoor ga

> ik

> > me heel verdrietig voelen

> > omdat die stem het wel van me wint.

> > mijn vriend weet ook dat ik zoon stemmen hoor

> en

> > ik vind het fijn dat hij het snapt hij zegt dat

> ik

> > er niet naar moet luisteren, maar dat is

> > makkelijker gezegt dan gedaan.

> > ik heb ook dingen wat je opnoemt waardoor je

> die

> > stemmen kunt horen:

> > Traumatische jeugd ( ik ben veel gepest

> vroeger)

> > ook ben ik lang verdrietig en depressief

> geweest.

> > ook veel symptomen die jij noemt heb ik.

> > ik wil er graag wat aan doen maar ik weet niet

> > hoe, kan ik niet gewoon wachten tot het vanzelf

> > weg gaat? of gaat het niet weg?

> > ik wil niet dat mijn ouders en anderen het

> weten.

> > ik hoop dat je me een beetje kunt helpen.

> > alvast bedankt,

> > sofie.

>

>

> Hallo Sofie,

>

> Sorry voor mijn late reactie maar ik kom hier niet

> zo heel veel, vandaar dat ik mijn emailadres erbij

> geplaatst heb zodat mensen me via die weg kunnen

> bereiken.

> Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om met

> een negatieve stem te leven, die zich overal mee