Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stemmen in je hoofd? Lees dat dit!

• Bonnie

Nathalie Schreef:

——————————————————-

> Hoi,

>

> Ik weet niet of ik nu goed zit maar zou wel eens

> wat willen weten over de behandling.

> Mijn zoontje heeft de diagnose autisme gekregen

> maar sinds hij klein was heb ik altijd het gevoel

> gehad dat hij dingen kon zien en voelen.

> Hij zag met vier jaar altijd een grote grijze

> schaduw zonder gezicht.

> Toen heb ik de grond gedweilt met gezegend water

> de pastoor laten komen en salie laten branden met

> een gezegende kaars omdat ik zelf vroeger asltijd

> dingen zag en hoorde maar heb me daar voor

> afgesloten omdat ik er bang van werd als ik weer

> iets zag.

> Een maand geleden zag ik een naakt kindje

> plotseling naast me staan maar ook geen gezicht

> gezien maar mijn zoontje die inmiddels 7 jaar is

> heeft er na de zegening geen last meer van gehad

> tenminste dat denk ik hij durfde wel niet boven te

> slapen.

> Sinds kort gaat hij weer boven slapen en zag hij

> opeens weer een grote grijze schaduw zonder

> gezicht en hoorde een sleutel in een slot.

> Nu sinds een paar dagen zegt hij dat hij twee

> poppetjes in zijn hoofd heeft een is rood en een

> is groen/geel en die zeggen tegen hem dat hij

> stout moet zijn dat hij moet schoppen slaan vieze

> woorden noem maar op.

> Hij roept vaak ik haat je tegen ons hij is bere

> sterk en daarna huilt hij en zegt sorry.

> Nu ben ik bang dit te zeggen tegen de instantie

> waar hij voor zijn autisme is want ik heb dat toen

> daar aangegeven en het eerste wat ze zeiden was

> dat ik met hun daar niet over hoefde te praten

> want dat was onzin.

> Ik voel dat er iets in mijn huis is dat het gedrag

> bepaald van justin mijn zoontje.

> Ik wilde toen iemand laten komen maar iedere keer

> als die mevr wilde komen kreeg ze is dan werd ze

> ziek dan had ze de kies ontstoken en noem maar op

> dus ze werd geweigerd.

> Ik heb nog twee kindjes eentje was dood geboren

> maar door mijn opa terug gestuurd want het was

> zijn tijd nog niet dus na het reanimeren is hij

> gelukkig bij gekomen.

> Maar omdat ik een groot gezin met 1 inkomen heb

> kan ik niet iemand laten komen want dat is zo duur

> het is het wel waard maar lukt me niet.

> Kan mij aub iemand vertellen via mijn e-mail adres

> stalmans@ziggo.nl wat ik moet doen zodat mijn

> zoontje rust in zijn hoofd krijgt want niemand

> geloofd me en straks sluiten ze hem in een

> instantie op dat wilde ze al voor een half jaar om

> hem te opserveren maar ik wil het niet omdat ik

> als moeder voel dat het hem geen goed doet en voel

> dat het hier aan huis ligt.

> Alvast bedankt Groetjes Nathalie

Hallo Nathalie,

Ik heb dit berichtje ook via mijn email gekregen dus zal ik je daar gaan antwoorden.

Groetjes, Bonnie

• ellen duursma

Hallo Bonnie,

Ik heb u gisteren een mailtje gestuurd over mijn zoon van 9 jaar oud die al een aantal jaren stemmen in zijn hoofd heeft.

Waar ik zins kort achter ben gekomen. En ben is gaan opzoeken wat het in hield en ben zo op uw site terecht gekomen en de meeste symptomen die u benoemt komen overeen met mijn zoon.

En ik weet echt niet wat ik moet doen en daarom vraag ik u om hulp.

Met vriendelijke groet,

Ellen duursma

• Harmsen

Het doet me denken aan de beschrijving van het aurisch wezen uit de Komende Nieuwe Mens van de hand van de heer J. van Rijckenborgh. Volgens hem heeft iedereen dat en is het een wezen, dat je wil beschermen, maar moet je wel uitkijken, dat het niet de absolute macht over je verkrijgt. Als mensen mariaverschijningen krijgen, is dat ook vaak het aurisch wezen.

• Katrin

Lieve bonnie,

kan jij mij misschien ook helpen?

ik wet niet op ik ook met schizofrenie te doen hebt.

het sein wel andere diagnosen bij mij gesteld onder anderen ADHD waarvoor ik ook medicijnen gebruik.

ik heb er heel erg last van dat ik stemmen van levenden mensen om die ik geef in mijn hoofd heb en die het alleen goed met mij bedoelen.

in bepaalt situaties of wanneer ik met dingen bezig ben kommen hun stemmen en geven commentaren.

het is niet zo hoe ik het met mijn oren hoor gewoon in mijn hoofd.

soms woord ik er echt helemaal gek van of boos dat ik tegen die stem begin te roepen wanneer se voorbeeld zegt:

ik heb jouw toch gezegd dat dat zo gebeurt!

ik word er ook heel erg verdrietig van omdat ik nooit dingen doen kan hoe ik het wil omdat ik altijd van deze stemmen beïnvloedt word,

ik moet gewoon alles precies zo doen hoe zij het zeggen anders heb ik geen rust.

het ergste is het in het ochtend, ik kan nooit met rust opstaan omdat zij er all sein en door hun opmerkingen in mijn hoofd bepalen wat ik doe.

wanneer ik mijn medicijn ingenomen heb gaan zij normaal gesproken weg maar soms blijven zij ook en dan word het altijd een lastige dag voor iedereen.

niks gaat meer goed, ik kan niet meer tegen grappen of opmerkingen en kritiek. ik kan met steuren alleen nog doorgaan blijven en ik ben niet meer ik zelf ik

ben een van de stemmen en zo gedrag ik mij dan ook ongewild.

Ook heb ik dan een andere gezichtsuitdrukking, ogen die donker worden, agressief of star staan en ik kan mijn tanden niet meer op elkaar krijgen bij verzoek klapperde taanden.

ik ben nu 22 jaar old en ik heb wanneer ik klein was heb ik er ook heel erg last van gehapt.ook heel erg en vaag ruzie die tot het bloed ging met mijn moeder en anderen.

het waas ook een hele tijd niet meer zo erg maar het zijn in der tijd ook weer vele dingen gebeurt, ik weet zelfs niet precies wanneer die stemmen weer begonnen zijn omdat ik het toen ik alleen woonde niet realiseert heb, maar nu woon ik met mijn vriend en het gaat vaag niet goed bij ons omdat ik me zo gedraag.

ik wil zo graag weer normaal doen en mij zo gedragen hoe ik ben en zonder all die stemmen en eindelijk weer goed voelen en ook weer normaal wakker worden.

ik sol heel erg blij zijn als jij mij misschien helpen kan met mijn probleem.

Alvast bedankt voor je tijd en excuses voor mijn niet zo goede taal Katrin

• Elisabeth

Hallo, Ik heb geen stemmen in mijn hoofd.

Maar heb wel last van aura lifters , en in mijn huis is iets niet ok.

Er hebben eerst mensen gewoond die veel verdriet gehad hebben

(door ongeluk overlijden van vrouw en kind plus 1 blijvend invalide)

Ik heb twee jaar een relatie gehad met iemand die cocaine verslaafd was zonder dat ik

dit in de gaten had.

Ben daar nu weg, maar moeilijk los te laten.

Dus ben ik nu 1 jaar op mezelf in deze woning.

Als ik buiten ben of ergens is alles ok.

Maar zodra ik thuis kom gaat het mis, dan raak ik depressief en zit ik te huilen,

om alles of niks.

Verhuizen is geen optie ( vorig jaar al verhuist dus en al mijn geld zat daar in)

Heb dus last van mijn huis en ik denk van dingen die om mij heen zitten

door mijn ex die maar in mijn hoofd blijft spoken.

Wie kan mij helpen met een huiszuivering.

En ook met die andere dingen.

groetjes , eli.

• Fousya el Gharbi

LS.

Bij deze wil ik even reageren op een stukje dat je hebt geschreven dd. 14 juni 2009

Je slaat echt de spijker op zijn kop.

Ik was aan het zoeken via google over het onderwerp geluiden in je hoofd. Bij mij is het geen medisch probleem en verder mankeer ik eigenlijk niets aan mijn oren. Het is ooit eens ontstaan vermoedelijk doordat ik heb glaasje gedraaid. Verder ben ik heel gevoelig in dat opzicht, positief of negatief. Ik heb een lange periode weinig tot geen last gehad. Maar toch sloop het op een of andere manier weer binnen. En nu op sommige momenten is het geluid niet om aan te horen. Ik hoor meestal een nogal hoog geluid dat je echt soms gek maakt. Ik heb ook al geprobeerd zoveel mogelijk electrische apparatuur uit te schakelen indien niet nodig.

Ik kan er bij niemand mee terecht omdat niemand het begrijpt. Ik hoor verder geen stemmen oid.

Op die manier krijg ik ook de meest rare pijntjes binnen. Of het versterkt iets wat ik wel heb, bijv. hoofdpijn, daar heb ik soms last van. Zoals nu op dit moment kreeg ik weer hoofdpijn, maar door dat gelift en die toon wordt ik helemaal niet goed, ik val flauw, heb last van warm/ koud, duizelingen, afwezigheid, kortom je kunt zo gek niet bedenken.

Ik ben op dit moment eigenlijk een beetje ten einde raad. Weet niet wat ik moet doen, heb de energie er nietmeer voor, maar ik heb wel nog kleine kindjes om voor te zorgen en dat lukt dan ook helemaal niet. Kortom ik kan zo niet verder en heb er echt hulp bij nodig.

Heeft iemand tips of kan mij op een andere manier bijstaan.

Liefs van Fousya

• carola

geachte bonny,

mijn vriendin tevens mijn schoonzusje heeft ook stemmen in haar hoofd vanaf groep 3 , ze is vroeger veel gepest geweest op school.

de ene keer gaat best lang goed en de andere keer word ze de er gek van en moet ze bepaalde dingen doen van negatieve stemmen ,

nu is mijn vraag hoe u ter werking gaat want ze houd niet van teveel poes pas want dat vind ze allemaal een beetje eng

en wat zijn eventueel de kosten die er aan verbonden zijn

ik hoop hier graag een antwoord op te krijgen want we willen graag dat ze der er van af komt en als dat bij u zou kunnen dan zou dat helemaal te gek zijn.

we zijn bij u terecht gekomen via de site : www.startpagina.nl

met vriendelijke groeten carola

• Erwin Demon

Geachte heer, mevrouw,

Mijn naam is Erwin Demon en ik ben 42 jaar oud.

Nu ben ik een marinier/commando geweest en hoor tengevolge van een inzet in de Golfoorlog stemmen in mijn hoofd.

Ondanks dat heb ik toch 15 jaar ervaring in Finance&control en heb twee deeltijdstudies afgerond, tw HEAO en Universiteit Nijenrode.

Nu hoor ik stemmen over het feit dat mensen met mij mee zitten te kijken of mij zitten te luisteren.

Vaak krijg ik ook boodschappen door dat ik de directeur van KLM moet worden en uiteindelijk een minister als enterpreneur en een soort soldaat van oranje als de generaal van het Korps Mariniers.

Ik heb dit regelmatig voorgelegd aan mijn arts en die zei dat eea wanen moeten zijn of een psychose.

Verder is in 2009 de diagnose schizofrenie gesteld en heb ik 4 jaar gewerkt aan het oplossen van dit ziektebeeld. Zo mag ik me van mijn psychiater een ervaringsdeskundige noemen, tw vanaf 1994 tot aan 2011.

Ik werk dan ook met een dossieranalyse en met goede communcicatie.

Zo geloof ik dat mensen met stemmen in hun hoofd superintelligent zijn of beschikken over een bepaalde gaven.

Ik zelf geloof in contact met boven en het bovenaardse en het bovennatuurlijke zoals contact met zeeen en gebergtes enz.

Nu wil ik via de website klaar staan voor analyse met zonodig een dossiervorming en daarin de elementen weergegeven om een analyse en een diagnose te stellen in hoedanigheid als ervaringsdeskundige. Ik sta dan ook 24 uur per dag paraat bij een luisterend oor.

Ik reken 10 euro tot 50 euro per uur

Graag verneem ik uw reactie.

Groet

drs. Erwin Demon

0625201138

• Lonitra

Kudos! What a neat way of thniikng about it.

• Joan

There's a treirfic amount of knowledge in this article!