Hoi kalasjnikov
Ik zal je vragen een voor een beantwoorden.
Auralifters zijn dolende zielen van overledenen die niet zijn overgegaan met een bepaalde reden.
Deze zijn vaak gefrustreerd en boos en kunnen zich in iemands aura vastzuigen, ook kunnen ze er meerdere aantrekken en dus ga je stemmen horen. Het lijkt idd veel op de duivel zelf omdat ze niet veel goeds in zin hebben.. ook al kunnen ze zelf niet veel uitrichten maar daar proberen ze de persoon bij wie ze in het aura zitten voor te gebruiken… ze kunnen je knettergek maken en zelfs overnemen als je niet sterk genoeg bent om je daartegen te weren.
Heb je mijn stukje al gelezen?
http://schizofrenie.startpagina.nl/prikbord/8845676/stemmen-in-je-hoofd-lees-dat-dit!#msg-8845676
Ik ben geen moderne heks, maar heb de gave om stemmen weg te halen en die komen dan ook niet meer terug.
In bijna alle gevallen ben je er in 1 behandeling vanaf, een heel enkele keer komt er iemand voor een nabehandeling.
De stemmen komen niet meer terug en je bent dan afgesloten voor nieuwe aanvallen van buitenaf..
Dus ja.. er is zeker een uitweg! Het probleem oplossen nl.
Er zelf een eind aan maken heeft geen zin, al is dat waar ze je toe proberen te drijven soms.. maar geloof me.. mensen die er zelf een eind aan maken die komen ergens terrecht waar ze niet zijn willen.. dat is nog erger dan wat ze nu meemaken.. en ja, je kunt de link misschien al leggen.. zelfmoordenaars gaan ook niet over en worden dan dolende zielen, met frustraties, spijt en boosheid.. precies datgene wat er in aura's bij mense gaan plakken.
Dat je geen medicatie gebruikt is alleen maar goed, zo sta je sterker in je schoenen om je ertegen te verzetten.
Drugs is vaak een oorzaak maar hoeft niet altijd, er zijn ook mensen die schizofrenie hebben en die hebben nooit drugs aangeraakt.. het kan meerdere oorzaken hebben.
Groetjes Bonnie