Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

reactie

• japanse

X( antroprosofie is een filosofie die nog niet afgerond is dus valt er niets te leren.

en op die drugs vraag….

ik snap misschien niet wat schyzofrenie is. kun je alleen schyzofrenie krijgen door drugs ofzo. mijn arst geeft alleen pillen en een diagnose en ik slik niet wat ik zou moeten slikken. ik ben wel schyzofreen maar ik gebruik geeeeeen drugs. dus je kunt ook schyzofreen zijn en geen drugs hebben gebruikt.

ps ik ben helderziend

• Bonnie

Ja dat kan zeker Japanse..

Je wordt niet alleen schizofreen van drugs..

Ik behandel wel eens kinderen van beneden de 10 jaar met stemmetjes in hun hoofd, die kinderen weten niet eens wat drugs is.

Maar het is wel zo dat mensen die met name speed gesnoven hebben of dat nog doen, grote kans hebben om stemmen te gaan horen. Mijn ervaring in alle gevallen waarin ik mensen geholpen heb is dat het altijd gaat om auralifters die deze stemmen veroorzaken. Ik heb daar een stukje over geschreven op dit forum - misschien herken je er iets uit.

Groetjes Bonnie

• mandje

aura lifters bestaan niet.

• Bonnie

Ik heb vrijdagavond nog 8 auralifters bij iemand verwijderd, en doe dit regelmatig bij mensen die stemmen horen.

Dus ja, helaas bestaan ze wel.. als er geen auralifters bestonden had bijna niemand schizofrenie.. dat is een vaak een noemer voor iets waar de medische wereld niet aan wil of kan.

• kalasjnikov

aularifters??? is dit net zo iets als draadloos boodschappen doen??

sorry maar ik begrijp er echt niets van.

ben jij een moderne heks bonnie?? bedoel het niet beledigend hoor.

helaas is er bij mij de duivel zelf de baas geworden, is hier nog een uitweg voor? ben bang dat ik er zelf een eind aan moet maken.

ps.ik gebruik geen medicatie, alcohol of drugs.

• Bonnie

Hoi kalasjnikov

Ik zal je vragen een voor een beantwoorden.

Auralifters zijn dolende zielen van overledenen die niet zijn overgegaan met een bepaalde reden.

Deze zijn vaak gefrustreerd en boos en kunnen zich in iemands aura vastzuigen, ook kunnen ze er meerdere aantrekken en dus ga je stemmen horen. Het lijkt idd veel op de duivel zelf omdat ze niet veel goeds in zin hebben.. ook al kunnen ze zelf niet veel uitrichten maar daar proberen ze de persoon bij wie ze in het aura zitten voor te gebruiken… ze kunnen je knettergek maken en zelfs overnemen als je niet sterk genoeg bent om je daartegen te weren.

Heb je mijn stukje al gelezen?

http://schizofrenie.startpagina.nl/prikbord/8845676/stemmen-in-je-hoofd-lees-dat-dit!#msg-8845676

Ik ben geen moderne heks, maar heb de gave om stemmen weg te halen en die komen dan ook niet meer terug.

In bijna alle gevallen ben je er in 1 behandeling vanaf, een heel enkele keer komt er iemand voor een nabehandeling.

De stemmen komen niet meer terug en je bent dan afgesloten voor nieuwe aanvallen van buitenaf..

Dus ja.. er is zeker een uitweg! Het probleem oplossen nl.

Er zelf een eind aan maken heeft geen zin, al is dat waar ze je toe proberen te drijven soms.. maar geloof me.. mensen die er zelf een eind aan maken die komen ergens terrecht waar ze niet zijn willen.. dat is nog erger dan wat ze nu meemaken.. en ja, je kunt de link misschien al leggen.. zelfmoordenaars gaan ook niet over en worden dan dolende zielen, met frustraties, spijt en boosheid.. precies datgene wat er in aura's bij mense gaan plakken.

Dat je geen medicatie gebruikt is alleen maar goed, zo sta je sterker in je schoenen om je ertegen te verzetten.

Drugs is vaak een oorzaak maar hoeft niet altijd, er zijn ook mensen die schizofrenie hebben en die hebben nooit drugs aangeraakt.. het kan meerdere oorzaken hebben.

Groetjes Bonnie