Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn nachtelijke bezoekjes

• japanse

ik ben aan het schilderen. ik vind het wel aardig. wat moet ik doen voor een beetje naamsbekendheid. snachts schilder ik ook. heel gezellig. ik bezoek het luchtverkeer en het luchtruim. er komen wel bijzondere sterren uit. wie heb een leuke naam voor mij. een artiesten naam.

ik schilder heel veel. thuis. ik wil graag profesioneel gaan werken. waar moet ik heen.

• Rudy van Etten

schilder je ook al films en geluid? (speelfilms) (met schaduw in camera? en wind in microfoon?)

Zorg dat je 100% gezond gekeurd word door 1 of meerdere artsen. Ook dat je door alles in je natuur als een gezond iemand gezien word. Zo ben je veiliger en zal je makkelijker een inkomen kunnen verdienen. Als het lukt zoek wat op het internet naar informatie.

• japanse

hoi rudy

nee ik schilder alleen nog de sterren in het heelal als mijn familie vliegt bijvoorbeeld en de nacht en ik schilder een boom omdat dat nog iets is wat goed in mij opkomt dat dat bestsst. het leven als schilder is dus nog niet breedverdeeld. ik schilder steeds weer anders. ik zou eens moeten opschrijven waar mijn familie vliegt en in wat enzo. is wel leuk om te weten waarom het in me opkomt. ik zal dan vertellen aan wie ik op zo een moment denk en waar die zit. kan het een beetje vragen. het zijn dus meer geluiden van vliegtuige en veel in elkaar overlopende kleuren dat zijn de gevoelens buiten de atmosfeer.

mandje