Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rechtzaak tegen astrazeneca over seroquel

  • frank schouten

    gezocht mensen die bewijsbaar last hebben (foto's of prive foto's) van seroquel.

    aantekeningen van een psychiater of huisarts zijn ook voldoende.

    frank schouten

  • Crystal

    Hallo,

    Uw bericht is 2 jaar geleden gepost, dus ik weet niet of het nog relevant is. Ik ben dankzij seroquel heel veel gewicht aangekomen. Ben dat nu rap aan het kwijtraken door het afbouwen en zit nu met een groot veloverschot. Is dat ook iets waar u naar zoekt?

    Groeten, Crystal

  • laila

    Halloo

    K wil heel graag Aankomen ? Ik eet heel veel maar kom niet aan. K val heel snel Af ?

    K eet van alles waar veel vetten dingen in zit ! Dit doet me altijd pijn me figuurtje? Om dat k zo mager bent ?

    Weet jullie meschien iets wat k moet doen??

    Gr laila

  • Henk Fokker en Tamara Janssen

    Beste Frank,

    Mijn man heeft nog steeds last van de gevolgen van Seroquel. Henk heeft tot 2 keer toe verlammingsverschijnselen aan de rechterkant van zijn lichaam gehad. Dit na een tic die hij voelde in zijn hoofd tijdens het gebruik van Seroquel. Hierdoor had hij een week lang last gehad van verlammingsverschijnselen. En nu 3 jaar later heeft Henk er nog steeds rusteloze benen aan overgehouden. Voor de verlammingsverschijnselen zijn wij naar de huisarts geweest.

    Kunt u ons meer informatie over de rechtzaak geven?

    Groet,

    T. Janssen en H. Fokker

  • johan antens

    ik heb suikerziekte van over gehouden