Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

a.u.b handleiding minder valide (oren en ogen)

• Rudy van Etten

Als ik stof of rookwolkjes voor mijn ogen zie en als iemand anders een andere verklaring voor heeft dan eindig ik in een fantasie wereld. (Hey je ziet X = insectje of stofjes) Ook als ik geluid hoor bv (X = )

Zouden we wat meer normale verklaringen kunnen bieden aan minder bewegelijke mensen. Plezier maken is leuk:) Maar altijd de echte verklaringen in de buurt hebben is nog leuker en veiliger.

Ik kan die wolkjes en stofjes niet snel genoeg waarnemen waardoor ik andere verklaringen die ik lees of hoor of zie als verklaring kies of beweeg.

Ik raad echt ieder persoon die gehandicapte mensen ken de schoolboeken aan.

• Rudy van Etten

Hoe los je dit op? :)

Als ik een telefoon heb of een computer met Skype. Als iemand bij de buren praat en als ik niet kan bepalen of het uit de telefoon of computer of achter de muur vandaan komt? (geluidsbron)

Stemhebbende geluiden horen ook bij dit probleem. (Een geluids radar maken is te moeilijk nu ; gehandicapt ; (sonar programeren) java applet)

Ik kan niet bepalen waar een geluids bron is. Heel af en toe wel. Ik kan het niet juist noteren. Ook niet met een computer. Ik heb er geen programma ontwerp voor. (kaart cubus ect.. )

• Rudy van Etten

Eigenlijk ; de manier waarop wij onze omgeving verklaren leert ook anderen om ons heen de omgeving te verklaren.

Als ik een geluid van een stoel een vliegtuig geluid noem wat in de lucht vliegt en 4 mensen om mij heen dit leren en als ik dit geluid elke minuut van de dag een vliegtuig geluid noem dan zullen die 4 mensen meer moeite hebben zich te herinneren dat dit geluid van een stoel is.

Om ons heen vertalen we continue de natuur. Als je minder gezond bent dan zal je moeite hebben om de natuur om je heen te verklaren omdat je herinneringen uit de natuur naar je toe komen (zintuigen) (ik heb niet de beste natuurkunde cijfers op mijn raport dus zoek vind die proffesionals die het beter weten. professional vind zien ~ pro vind zie)

(een praat software programma die de natuur om je heen op de juiste manier omschrijft heb ik nog niet gevonden.)