Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zieke ma

• gevallen ster

ik meld bij deze graag nog iemand aan voor de zieke boeg. die mag je niet bellen niet uitnodigen en niet telefoneren. verdre heb zij een levenslange isoleerkamer nodig zonder uitgang. die ben ik gewend bij haar.

mijn neppie neppie mamie.

zo is dus mijn nep mamie. raar dat niemand verteld dat ze dat niet mag zijn. want ze is niet fijn ik hou niet van haar en daar mee is de kous klaar.

ik heb een andere ma en een andere pa en die wil ik graag ontmoeten. ik lijk net een madileine meccan. een ontvoerd meisje. raar hoor dat mijn ouders mij niet zoeken. of niet vinden. ik heb ook een broer maar die beweerd gewoon mijn broer niet te zijn. o zo fijn. die haat ik tot in de hel. dank je wel. hoe ik echt heet weet ik ook niet en hoe oud ik ben ook niet. ik schat zo een 4 jaar ouder.

• Rudy van Etten

Omgevings invloeden. De bewegingen die je maakt. De natuur om je heen. Beweeginvloeden.

Soms zijn er dingen in de natuur om je heen die je op een bepaalde manier laten bewegen waardoor gedachten en situaties anders lijken. (evenwichtsbalk en hefboom wet ; natuurkunde) Wat laat je bewegen? Wanneer beweeg je op een bepaalde manier?. Waar beweeg je op een bepaalde manier?

Je kan als je rekening houdt met de omgeving en de omgeving om anderen heen een persoon de dag van zijn of haar leven geven. Dit doe je door gezellig en leuk te bewegen tot de natuur dit na gaat doen. (Dit werkt echt)

Als je leert om op te letten wanneer een situatie in je omgeving leuk is en waardoor een situatie in je omgeving leuk is dan zal je makkelijker die situatie zo kunnen laten bestaan. (wijzen naar de correcte omgevings onderdelen)

Er zijn veel mensen die minder gezond zijn. (Zie statistieken bevolking) we kunnen niet altijd iedereen de beste omgeving bieden. We helpen elkaar door de omgeving veilig te maken. Soms valt het op sommige plaatsen even weg. Echter op die zelfde plaatsen lijkt het als je anders beweegt ook goed.

Sfeer invloeden in de natuur om je heen(natuurkunde). Sfeer invloeden in je lichaam(biologie)

Kijk naar leuke dingen. Blijf even staan en blijf naar dat leuke kijken(je lichaam lijmt zichzelf vast; je zal makkelijker dat leuke vinden) ; oefeningen. (ervaring)

De mensen in mijn leven zijn de beste mensen die ik ooit ontmoet heb! (Ook al ben ik niet gezond nu en ook al waren niet iedereen gezond nu en toen)