Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geweldadige natuur en buurt preventie. (contacten)

• Rudy van Etten

Soms kan de natuur opeens omslaan. Een auto kan bv parkeren en kan de natuur wild maken met de invloeden die een auto in bepaalde omstandigheden heeft. De natuur veranderd je gevoel dan. Ervaring bij het rustig maken van auto's en andere dingen in de natuur is iets wat je leerde of leert.

Een buurt preventie team doet normaal gesproken ook de buurtsfeer regelen. Als je nog niets kent over een buurt preventie team (ik bv) en tijdelijk niet gezond bent. Wat moet je doen dan? Wie of wat regelt de natuur dan en buurt preventie?

• Rudy van Etten

Als een buurt een pretpark spel was dan zag zou je de buurt net zo gezellig als het spel maken. Je richt de omgeving zo in dat de sfeer goed is en dat de juiste situaties aanwezig zijn. Net als met thema evenementen parken. Ik denk dat er cursussen zijn om dit te leren,

Mogelijk zijn er filters die drukke omgevingen herkennen (spam beveiliging voor posting… kinderfeestjes met spam de clown.. mic in…)

• Rudy van Etten

De buurt computers zouden een geluids toetsing programma kunnen draaien die aangeeft of er een bepaalde situaties is. (technische omschrijvingen van geluiden) Deze melding zou op je computer scherm getoont kunnen worden voordat je post / ik ken genoeg forums en lokaties waar computer fouten zijn en een slechte natuur. (Storm weer / stormwering gebied bv tijdens bp kalenderdagen.)

Ziek thuis zijn is niets. (iglo!)

• Rudy van Etten

De mevrouw van groen links heeft wel eens de auto geparkeerd met rust gevende en corrigerende auto geluiden die de natuur in een betere situatie bracht. Dit word niet veel nagedaan door andere. Dit zouden we na moeten doen.

Vrachtwagens hebben nog een beter bereik en effect. (vriendelijke invloeden , vriendelijke signalen uit machines.)

• Rudy van Etten

Veelvoorkomende fouten herkennen hoort ook bij het leven in een buurt.

Als je zeewier ruikt en denkt dat er zwervers hier zijn. (zee~wier~vers hier ruiken.)

Zeekanten van het land.

• mandje

morgen wordt het vreselijk heet. ik hoop maar dat het heel warm wordt het hele jaar door. dan gaat mijn papa in een koud land verhuizen.