Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Behandelende teams verouderd(bejaard)

• Rudy van Etten

Als je 10 jaar ziek bent en ontdekt dat buiten om je heen mensen worden ingehuurd om jou gezond te maken en ontdekt dat de mensen die ingehuurt zijn niet alle taken kunnen doen die er op een dag gedaan moeten worden. Wat moet je dan doen?

Er zijn veel zieke mensen die veel informatie en hulp nodig hebben. Als iemand dat niet kan doen wie neemt die taken over? (Ik leer op mijn 30e pas dat je gezond en jong word van sport. Wat doen ou~de mensen?)

Het duurt te lang voor de benodigde informatie is overgenomen door de natuur.

• Rudy van Etten

Iedereen die weer jong en heel mooi wil worden. Leer heel de dag te sporten. Ik zie wel eens mensen die 100 jaar lijkte en weer jonger werden (20 jaar met gym leeraar)

Een lichaam kan oneindig voortbestaan. We zijn een verzameling van de natuur. Ons lichaam is gebouwt met dingen van de natuur. We kunnen miljarden jaren oud worden en altijd mooi sterk krachtig en lief blijven. (schoolboeken)