Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Meld je ziek als je niet mooi bent!

• Rudy van Etten

Als je niet mooi bent. Je kan heel mooi worden met bhv bedrijven bv. En met behulp van sport. ;Lichaamsvorming schoolboeken;

Als je niet mooi bent meld je eigen dan ziek en ga jezelf gezond maken. Waarom zou je niet mooi willen blijven. Als je 100.000 maal per dag situps kan doen dan zal je lichaam dat laten zien en dat is mooier.

Ik haal 20.000 pushups per dag nu en er is een heel groot verschil met toen ik geen pushups deed en erg ziek begon te worden. Zorg dat je weet wat je doet. (gidsen en instanties)

(haal of bestek elk jaar de nieuwe schoolboeken, hier staat veel goede informatie in)

• Rudy van Etten

Tv is licht en geluid. Er zijn beroepen ; bv lichtschilder en geluidwrijver (met kleuren schaduw films maken en met een stokje film muziek en praten maken - zo maak je radio en tv. (met physics engines ook 1 knopje album en film) - werk aan je gezondheid!)

• Bonnie

Lichaamsbeweging is natuurlijk altijd goed voor een gezond lichaam en geest, maar heeft naar mijn idee niets met wel of mooi zijn te maken. Elk mens is mooi en uniek op zijn of haar eigen manier.

Mensen die psychisch niet lekker in hun vel zitten krijgen vaak een laag zelfvertrouwen en gaan zich dan zelf als ‘niet mooi’ zien.. iets wat geheel onterecht is. Dit komt vaak door situaties die zich in hun jeugd hebben voorgedaan, zoals bv iemand die veel gepest is, kan daardoor een ander beeld van zichzelf gaan krijgen, doordat er blokkades ontstaan.

Lost men deze blokkades op, en laat men de negatieve energieën en gedachtes los, dan gaat men zichzelf weer zien zoals hij/zij is… als een mooi mens, dat netzoveel waard is dan elk ander mens op deze aarde.

Of iemand nu rijk of arm is, beroemd of niet beroemd.. het maakt allemaal niet uit.. elk mens is uniek en dus mooi!

Groetjes Bonnie