Mijn familie naam bennekom is niet bekend bij de behandelende teams en buurt bewoners. Ze werken nauwelijks met computers en informatie systemen. De mensen in mijn stad kennen andere mensen ook nauwelijks. We leven langs elkaar en negeren elkaar. De tv is je beste vriend lijkt het.
Ik ben er achter gekomen dat we taal lopen. Ik beweeg nu stemhebbend dat ik in het verleden bennekom heette. Sommige dingen in de natuur noemen het pillen kom met het resultaat dat ik constant pillen krijg aangeboden en zelfs drugs! Deze naamgerelateerde situatie is niet in orde. Ik moet pillen slikken of anders!
Ik heb nek en rug pijnen dus beweeg me moeilijker. Ik word daar bovenop ook nog als pedofiel benoemd en dit vinden sommige grappig omdat mijn naam ook bennekom is. Rijmt als. Sommige mensen vinden dit niet grappig en willen me mogelijk kwaad doen.
(Stem op cijferlijsten in) (Er gaan een half miljard mensen per jaar dood op de wereld!)
De geluiden in de omgeving reageren al mijn vroegere familie naam. Ik hoop dat behandelaars en andere dingen in de natuur niet steeds weer pillen om gezondheid aanbieden als oplossing. Ik denk dat zeer veel patienten ook in dezelfde situatie last hebben van deze tekorten aan huiswerk. Sommige mensen slikken tientallen pillen per dag en als je in de buurt van een naam woont wat klinkt als pillen dan ben je in de gezondheids zorg niet gelukkig.
Probeer alle rijmwoorden van alle woorden die in je geschiedenis van jezelf en je familie en sociale connecties gebruikt worden te noteren. Woordenboeken. Dit is echt een huiswerk opdracht wat je en andere hun leven red. (zie ziektewoorden)